Simi Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Som de fleste andre også mener så synes jeg CSI:LG er klart best, liker rett og slett ikke miami pga av en ting, å det er Horatio Cane, liker han rett og slett ikke, han kommer med arrogante kommentarer hele tiden . btw, noen som vet hvor mange sesonger som har blitt laget av CSI:LG, har nettopp fått tak i hele sonsong 4 av CSI:LG, så jeg lurte på om det har blitt laget flere sesonger. Hvor mange har CSI:LG har blitt vist på tvnorge til nå? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hele 4 ganger skrev du LG, det er LV! I statene er 4 episoder av sesong 5 vist. Lenke til kommentar
furrballfighter Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Fire sider med poster, men det er ingen som har kommentert likus-dama fra Miami! Grøsser hver gang jeg ser henne stryke et lik over kinnet mens hun sier noe som "Dont' worry, we'll find out who did this to you" elns. You sick pervertetd fu**! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Nekrofili er helt naturlig. Mangfold! Jeg støtter nekrofili, syns det er like greit jeg får meg action etter jeg er død. Men mer enn nok om det. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Nekrofili er helt naturlig. Mangfold!Jeg støtter nekrofili, syns det er like greit jeg får meg action etter jeg er død. Men mer enn nok om det. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Fire sider med poster, men det er ingen som har kommentert likus-dama fra Miami! Grøsser hver gang jeg ser henne stryke et lik over kinnet mens hun sier noe som "Dont' worry, we'll find out who did this to you" elns. You sick pervertetd fu**! hun er jo snill og viser litt medfølelse for stakkarne da , tviler på at det var tenkt på som nekrofili som noen hentyder her , bare det at hun er medfølende (på en litt twisted måte tho) Lenke til kommentar
rlz Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ehm, lenge siden siste epsisode av NY nå. *abstinens* Lenke til kommentar
highlander Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 CSI: Jeg har alltid vært glad i Grissom, han er så utrolig fet med de spesielle ordtakene han alltid kommer med. Skuespillerne har et normalt liv ved siden av som vi ser noen glipp av, f.eks Warrick som har gambling problemer. Gil Grissom Cathrine Willows Nick Strokes Warrick Brown Sara Sidle Jim Brass CSI Miami: Horatio har vært en grei skuespiller igjennom hele serien, men jeg må si meg enig med psilo og at han kan spille litt merkelig av og til. I Miami får ikke se noe særlig av det normale livet til skuespillerne. Horatio Caine Calleigh Duquesne Tim Speedle Eric Delko Alexx Woods CSI New York: Har jeg bare sett tre episoder av, alle tre episodene jeg har sett hittil er utrolig gode serier, dette er liksom dobbelt opp hittil! "Mac" Taylor Stella Bonasera Don Flack Aiden Burn Danny Messer Dr.Sheldon Hawkes Lenke til kommentar
duda Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 det første er jo ofte det beste. sånn er det for meg. CSi: LV er det beste. likte Warrick veldig godt og grissom da. syns ikke at csi: miami er jo bra det og syns jeg. men måten horatio prater på kan jo være plagsomt i lengden da. gleder meg hvertfall fælt til csi:ny. blir nok bra det. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 CSI: NY trenger litt mere hår på beina, men de fire første episodene er og blir GENIALE. Utmerket plott, og Sinise spiller veldig bra. Hvor har du sett CSI: NY? CSI NY er vel en ny greie som er under produksjon, det er iallefall laget få episoder av serien! Sannsynligvis har folk lastet det ned Faktisk har jeg nettopp vært i Florida en god stund, så det er der jeg har sett dem Lenke til kommentar
andesam Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 ble sykt glad når jeg så hvem det var som skulle være hovedpersonen i csi new york. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Mack Taylor virker veldig god ja. Lenke til kommentar
edahl Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 ny sesong av csi:lv på tnorge på tirsdag (tror jeg) gleder meg! da slipper jeg laste ned Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 CSI: Las Vegas KLART BEST Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 ny sesong av csi:lv på tnorge på tirsdag (tror jeg) gleder meg! da slipper jeg laste ned så reklamen nå jeg også. YAY liker Grissom han er mer vitenskaps man en purk, noe som er en fordel. miami er egentlig en vanlig purke serie, der de bruker DNA som undsylding til alt.. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hvor mange sesonger av CSI:LV ble det vist på TVNorge, før de byttet til CSI:Miami? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 tror de var i sesong 3. så har de hoppet mellom dem, 1 sesong maimi, 1 sesong LV Lenke til kommentar
j.w pepper Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 jeg liker miami og las vegas like godt pga. at sjefene ruler på begge.... horatio er hevnlysten og vill etter å buste folk og grissom er utrolig smart og lærerik... Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg liker den orginale CSIen som foregår hovedsakelig i Las Vegas best! Det er jo den som er "ekte" CSI Lenke til kommentar
muffe_puten Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Eg e enig med pepper ' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå