rlz Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har sett den nyeste episoden av CSI:NY nå, og jeg liker det veldig godt. Det er noe helt annet enn Miami, både innholdsmessig og angående skuespillerne. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Plain Gammel CSI er den beste (LV) veldig enig EDIT: sanger i CSI og diverse info finnes her Endret 7. oktober 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 noen med peiling på hva sangen i introen og outtroen i CSI:miami heter ? vet ikke om det er noen forskjell på sangen i CSI:miami eller vegas jeg, men er det noen som kan navnet på noen av dem er det flott. alle them sangen til CSI er gamle THE WHO sanger , som muliggens er mikset litt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 CSI: Las Vegas - The Who - Who Are You? CSI: Miami - The Who - Won't Get Fooled Again CSI: New York - The Who - Baba O'Riley Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 alle csi serien har jo sine serpreg på mange forskelige måter. LV: gansk normal filming med tanke på lyssetting og sånt , det er jo fåreløpig den beste serien Miami: har litt mere varme og glød i filming og karekturer , NY: en kald og grå serie hvor alt viker litt gammet og støvete , spesielt kotorbyggen , fortilig og dømme serien men så langt virker alt som og kunne bli en kjempe serie Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Liker CSI:Las Vegas bedre enn Miami, men CSI:New York ser ut til at det kan bli oppimot like bra som LV. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 jeg hadde likt å se CSI anno: 1970 jeg. ikke noe dna, ingen fake data base med alle fingeravtrykkene på, ingen mobiler. det hadde vært noe det Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 "What are we gonna do with this case?" "Dunno, we ain't got nothing to solve it with.. :/" "Aight, wanna grab a burger?" "Ok, let's go." Hadde blitt kjedelig da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 *We have a John Doe here. -Check if he's got a wallet. *Nope, he doesn't. -DAMN! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Ingen tvil i min hjerne 1. CSI 2 CSI Miami (har ikke sett New york enda så kan ikke uttale meg om den) CSI er en av favoritt seriene mine, la oss håpe new york er like bra som vanlig CSI. Edit: Post nr. 200 Endret 13. oktober 2004 av MacManus Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Vanlig CSI er helt klart det beste, men jeg liker faktisk CSI: Miami ganske godt, men gleder meg til å se CSI: New York. Blir digg Endret 13. oktober 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Oh yeah! 4 timer til en ny episode med CSI: NY... Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 CSI: LV Og CSI: Miami kan ikke måle seg engang Men har ikke fått med meg CSI: NY, skjønner ikke hva som går av meg Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Uten tvil er rangeringen enkel. CSI: Las Vegas er og blir den beste. DEn er enkel, jordnær, og Gil Grissom er en UTMERKET karakter. CSI: NY trenger litt mere hår på beina, men de fire første episodene er og blir GENIALE. Utmerket plott, og Sinise spiller veldig bra. CSI: Miami er også bra, men som enkelte sier, så er jeg lei av "Now listen to me very carefully; this is what I want you to do!" Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Og ikke noe: Jeg hater CSI over alt på jorden! Fordi det blir det bare bråk av. Jeg vil høre f.eks.: Jeg liker CSI: XXX best fordi XXX gjør en så fet jobb Hm, usikker faktisk. Før likte jeg best CSI-LA. Nå tror jeg favoritten er CSI-Miami. Kan innrømme at det å se Horatio stå der med det velkjente blikket hver gang han finner ut noe nytt, kan være noe plagsomt, men ellers et supert program Foressten. Tror grunnen til at jeg liker best Miami er at det er bare det jeg ser for tia. Har ikke sett LA på leeenge Endret 15. oktober 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
Algron Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 CSI: NY trenger litt mere hår på beina, men de fire første episodene er og blir GENIALE. Utmerket plott, og Sinise spiller veldig bra. Hvor har du sett CSI: NY? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 CSI: NY trenger litt mere hår på beina, men de fire første episodene er og blir GENIALE. Utmerket plott, og Sinise spiller veldig bra. Hvor har du sett CSI: NY? CSI NY er vel en ny greie som er under produksjon, det er iallefall laget få episoder av serien! Sannsynligvis har folk lastet det ned Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 CSI: LV er vel den beste syns jeg... Miami blir litt glam. men det var en eller annen her oppe som sa at serien var så "ekte"..? så på FBI files på discovery her en dag, og det var en etterforsker der som kommenterte det inntrykket CSI latet til å gi arbeidet de drev med. Han sa at de metodene CSI hadde for ting, blant annet fingeravtrykk, lå milevis inn i fremtiden. Sist jeg sjekket, har ikke etterforskningsorganer her i verden funnet opp hverken et pålitelig fingeravtrykkssystem eller en felles standard for manuell sammenlikning av dem. En annen ting som er litt teit med CSI seriene er at en etterforsker kan se på et lik i et helvt sekund, for så å bøyte seg ned og finne et bitte lite, godt gjemt fiber på ca en millimeter, for så å løse hele saken på en dag eller to, basert på dette ene fiberet. Sånt er bare teit, syns jeg. Men serien er like fullt både spennende og gjennomført, og jeg ser på det stadig vekk. Gleder meg til å se CSI:NY! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Sannsynligvis har folk lastet det ned Eller de bor i USA og ser paa CBS... Det gjor jeg... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 CSI: LV er vel den beste syns jeg... Miami blir litt glam. men det var en eller annen her oppe som sa at serien var så "ekte"..? så på FBI files på discovery her en dag, og det var en etterforsker der som kommenterte det inntrykket CSI latet til å gi arbeidet de drev med. Han sa at de metodene CSI hadde for ting, blant annet fingeravtrykk, lå milevis inn i fremtiden. Sist jeg sjekket, har ikke etterforskningsorganer her i verden funnet opp hverken et pålitelig fingeravtrykkssystem eller en felles standard for manuell sammenlikning av dem. En annen ting som er litt teit med CSI seriene er at en etterforsker kan se på et lik i et helvt sekund, for så å bøyte seg ned og finne et bitte lite, godt gjemt fiber på ca en millimeter, for så å løse hele saken på en dag eller to, basert på dette ene fiberet. Sånt er bare teit, syns jeg. Men serien er like fullt både spennende og gjennomført, og jeg ser på det stadig vekk. Gleder meg til å se CSI:NY! Vil du høre noe som hadde vært enda teitere? At vi fulgte samme sak i flere måneder, at vi ventet 6 måneder på en DNA test eller at en hel haug med saker gik uløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå