Jesper Karsrud Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jaja, jeg slang opp siden for kritikk i webkaféen, men kan jo like gjerne gjøre det her også. http://dev.beyond-sanity.com/v2 Kick it where it hurts Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Helhetsinntrykk: Brukbart. - Blir øde og kjedelig uten bakgrunnsfarge eller -mønster. - Litt vel kraftig oransj glow. - Likte overhodet ikke mouseoveren i menyen. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Har gitt deg kritikk to ganger allerede, men samma det. - Bakgrunnen må endres. Kontrastene er alt for store, og det blir seende kjedelig ut - Litt mye padding-top? - Siden generelt sett er litt liten. Hva med å gjøre den bredere, slenge på noe left/right greier for variasjonen og utseendets skyld og legge inn mer innhold for å se hvordan den blir med mer utstrekning? - Kjedelig typografi med skjærende farger - Bøtt øggli hover på menyen - Malplassert footertekst - Rar/upassende font i header? Så litt cartoon spooky-aktig ut Men trass i mye negativt, så har siden potensiale, den kan fort bli meget pen. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 - Litt for kraftig oransje glow. Er også et tydelig skille på kanten - den er liksom ikke helt smooooth - 'Contact' var ikke helt midtstilt. Ganske tydelig selv med teh naked eye. det irriterte meg grenseløst :-p - Line-height! MER! - Litt for kraftig kontrast på teksten Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Personlig kan jeg ikke fordra den siden og klarer ikke å se på den lenger enn 5 sec avgangen. Tror det har veldig mye med den RØDE fargen som bakgrunn. Den tar til seg for mye i forhold til det som skal leses på bakgrunnen. Dessuten blir det litt for tomt med bare hvitt rundt. Selve stilen virker bra. men jeg klarer ikke helt farge bruken. Sorry for litt krass kritikk, om det kan kalles det. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 - det blir for nakent uten bakgrunnsfarge/bilde - outer glowen burdte gjøres litt mer smooth, sånn som den er nå ser man at det følger en kant mellom glowen og den hvite bakgrunnsfargen. - litt for skjærende kontraster. - du burdte ha litt mer luft fra header og ned. Håper ikke denne kritikken tok motet fra deg, du har gjort en god jobb, og det skal ikke mye til for å få denne siden til å se bra ut! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Hehe, neida, dette tok ikke motet fra meg! Jeg tar imot all kritikk, og skal se på hva jeg kan gjøre med det som blir nevnt Har vært bortreist et par dager, kanskje jeg har fått litt mer inspirasjon den tiden jag var oppi fjellene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå