FuLu Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Lenge siden jeg har tatt meg noe særlig tid med design. Føltes som inspirasjon/lyst var og er i dass hehe. Men men, jeg har liksom ikke lyst til å gi meg av den grunn. Fikk plutselig et resultat jeg syntes ble bra. Hva synes dere? http://fulu.auruminteractive.com/ (site er "sponset" av en kamerat, enn så lenge) Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Likte fargene og oppsettet veldig godt. Men, - For glorete/distraherende bakgrunn. - Litt vel knæsj oransjfarge på overskrifter og sånt. - Blå linker? Passet dårlig. - Litt mye gradients.. - Tom og kjedelig header/footer. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Digger siden, mangler kansje en meny og en validering eller noe i footer? Men herre, ver så snill å forandre linkefargen Men det er veldig bra at du våger å lage en litt mer spesiell side som jeg vil påstå at denne er, spesielt bakgrunnen var spesiell Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Hei Stilfull side egentlig, og stilren. Skrifttypen passer godt A'en i aleksander var fiks! Men et par ting bryter litt: -Linkene er direkte stygge -Oransjefargen på overskriftene litt sterk? (Eller kanskje ikke?) Edit: 2 stykker før meg ja Endret 29. september 2004 av svamp Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 digga rammen ^^ . også der det sto aleksander elns var den A en stili ^^ men kanskje littegrann ensformig og bakgrunnen passa kanskje ikke helt. men alikevell bra da ^^ ( linkene kunne kanskje hatt annen farge elns som de ovenfor skreiv) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ramma rundt var , men resten var desverre ikkje så flott. Behold ramma, og gjør noke med resten, det klarer du fint Godt å ha deg tilbake forresten, kor har du vert? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Jau, linkene har jeg ikke satt noe stil på engang, ville prøve å se om det var noe tess å ha det som nettleserens default.. tydeligvis ikke så lurt Fargen i overskriften er muligens litt uharmonisk med resten av fargevalget. Prøve å finne en bedre der. Bakgrunnen tror jeg kommer til å ta vare på, men mulig tone den litt ned. Header/footer er muligens kjedelig, men egentlig ville jeg ha den stilen, men mulig jeg må tone ned gradient-kontrasten litt Lenke til kommentar
Purify Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg synes fatisk at det blå passet veldig godt inn, det kom bare fram på feil måte. Prøv å framhev det på en annen måte, ikke nødvendigvis via linkene. Ellers så likte jeg absolutt ikke gradienten i footeren. At den får motsatt vei av den i headeren, var VELDIG irriterende. Blir litt kjedelig og tørt, men utgangspunktet er aboslutt noe å bygge vidre på! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Utrolig iriterende bakgrunn, egentlig! /me likte den ikke Ellers er det ikke mye annet å nevne, da det meste har blitt nevnt før. Ramma falt i smak her også, dritnice! Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 arve87: har jobbet siden mai, for det meste ute og drivet med park/anlegg arbeid på en gravlund har slitet med litt helse før den tid, så prøver å komme meg i jobb. Og sitte hjemme å leke med design og koding er ikke alltid luksus, må ha penger og Men der har jeg gjort noen forandringer på siden... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 FuLu! Jeg digger rammen rundt, den var rett og slett genial. Typografien er veldig, veldig, veldig bra. Litt usikker på patternet bak, det ble veldig kontrast mot det myke designet. Men det funker så absolutt. Det jeg liker minst er den høyre kolonnen. Jeg regner med den vil bli seende bedre og mer naturlig ut når det kommer mer innhold, nå ble det litt "feilbalansert" om jeg kan kalle det det. Kanskje kunne også overgangen mellom header/høyreside/footer blitt gjort litt annerledes, uten å kunne sette fingeren på hvordan. Dette ble egentlig et innlegg uten mål og mening, ble bare litt "shaken" av å se deg tilbake. Endelig. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Likte websiden meget godt og synes det er vanskelig å skrive god kritikk av den grunn. Har sett etter feil og mangler i kode, men finner ingenting. Har funnet en liten ting på designet som irriterer meg litt, og det er at Prewiev og Links ikke er på samme linje. Ellers synes jeg rett og slett at dette var lekkert! *tommelopp* PS. Endrer du på den patteren i bakgunnen så får du med meg å gjøre! Synes den er veldig mye med å gjøre denne websiden litt spesiell og ikke bare en til i rekken av kjedelige kopier. Endret 30. september 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Takker og bukker for responsen Opplegget ble egentlig snekkret sammen løpet av gårsdagen, så ting og tang var kanskje ikke så perfekt. Etterjusterte litt farger og byttet bakgrunn med en som virket litt mer stilfull. Å få sidebar, som jeg kaller den, til å bli integrert på en bedre måte har jeg ikke tenkt så mye på. Headeren "Links" ikke er alignet med første header på innlegg er muligens litt irriterende. Får se hva jeg gjør der. Mulig jeg finner på noe med header og overgang til sidebar etc som vil påvirke dette litt, eventuelt bare dytte "Links" ned så den aligner. Men alt i alt er jeg ok fornøyd, header og footer er vel kanskje kjedelig, men jeg ville ha som sagt ha en litt enkel og behagelig stil Lenke til kommentar
Purify Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 NEI! Du må for guds skyld ikke endre farge på overskriftene til brun! Skift tilbake, med en gang. Pronto. Det førte til at hele siden ble utrolig mye kjedeligere og kontrastfri. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Tittelen på siden er «Alexander's homepage». Jeg har alltid lurt på hvordan det er å være en webside. Kan du ikke fortelle da? Neida, men sånne ting irriterer meg grenseløst. -------------------------- Som vanlig kommer jeg for sent til å si noe konstruktivt som ikke allerede er nevnt. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Driver å herper litt på designet hehe, nje, prøver å beholde rammen og vri tingene litt hit og dit. Ide nummer to: http://fulu.auruminteractive.com/2/ Edit: Hmm, huff, så er det problem med linkene i footer med IE, virker som et eller annet med filter: sakene jeg bruker for IE tuller til. Hadde samme problem for header. Men siden jeg valgte å ha hele header som en link.. så løste jeg det problemet.. men med footer kan jeg ikke det Edit 2: fixa IE buggen som jeg fikk med footer, måtte endre litt html og css kode for å komme meg rundt det problemet Endret 30. september 2004 av FuLu Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Oh, rammen var nice! Men du burdte få med bevelen i den høyre kolonnen også. Btw, synes det første uktastet var bedre. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Jo er vel kanskje noe tull med "bevel" der. Bevel er ikke brukt sånn sett (filter), er bare en visuell effekt som ikke helt alignet (slurv fra meg). Jeg likte på en måte 2'ern, men det blir litt for mørkt. Men sidebar stilen der passet best i mørk tilstand Prøvde den med lysere forhold, ble ikke så bra. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg likte den første versjonen mye bedre enn den andre. Den "v2" synes jeg ble altfor mørk, og da litt kjedelig, for min del. Det var dog noen små detaljer som jeg likte på "v2": * måten du "delte opp" headeren og footeren ble ganske stilig, hvorfor ikke implementere dette i det første utkastet du lagde? Kunne blitt bra det tror jeg Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Meget bra, nr 2 var nesten helt perfekt, men jeg synes fortsatt bakgrunnen er litt for "glorete" og tar for mye oppmerksomhet, jeg bruker halvparten av tiden på sia med å se på bakgrunnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå