Klorin Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Kjøpte meg en Siemens S65 for ca. 3 uker siden etter mye positiv omtale + at den har 1.3Mpixel kamera. Fra første stund syntes jeg den var litt klumpete og likte ikke måten de har plassert tastene når man skriver tekstmeldinger. Telefonen virker heller ikke som den tåler noe heller, bakdekslet er omtrent som lokket på en fjernkontroll. Har angret mer og mer på at jeg kjøpte denne tlf. så i dag sjekket jeg ut SE K700i på Elkjøp.. har en kompis som jobber der så jeg fikk testa den litt.. OG FOR EN TELEFON! Etter å testa den litt kjøpte jeg en. Har fått testa den ut litt i kveld og jeg syns fortsatt den er helt rå. Skjermen er sylskarp og når man bruker søkeren på kamera ser man faktisk hva man tar bilde av i motsetning til S65. Den har fantastiske menyer og hele tlf. oser av kvalitet. Jeg syns også S65'n er stilig på avstand men når man holder i den og får sett litt på den så virker den rett og slett mye simplere. Ville bare dele mine erfaringer.. Skulle noen ha lyst på en 3 uker gammel S65 med bil-lader og datakabel så send en PM:) SE K700i Må legge til at Siemens heller ikke er noen dårlig telefon, jeg tror dette har mye med smak å behag å gjøre. Kamera på S65'en er veldig mye bedre spesielt ute. K700i har jo lys så den tar fine portrett-bilder inne faktisk. Siemens'en har jo minnekort da.. det er vel den største mangelen på K700i etter min mening. Endret 29. september 2004 av klorin Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 gratulerer med det Rette valget. Har hatt min k700 i 2 mnd nå. Når jeg først hørte om den sverget jeg på at jeg ADLRI skulle kjøpe denne mobilen, nå griner jeg nesten om jeg har glemt den igjenn hjemme. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Du gjorde det eneste riktige. Gratulerer. :-) Lenke til kommentar
efoo Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 sikkert rette valget for deg ja, men smak og behag det der.. jeg stortrives med min siemens s65 Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Veldig enig i mye av det du skriver her... For meg går det veldig mye på størrelse og opplevd kvalitet... og der er det stor forskjell til fordel for K700! Har selvsagt denne mobilen selv, og er storfornøyd!!! Nyt den sier jeg bare Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hehe... Ser at fler har gjort det samme som meg her Solgte nettopp min tre uker gamle S65 for 3000,- og har nå bestilt meg en SE k700... Helt enig i det som er sagt tidligere i denne posten! k700 virka mye mer solid og for en skjem... Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg er også veldig fornøyd med min K700i, men jeg hadde satt stor pris på om batterikapasiteten ble bedre. Den ble riktig nok bedre etter jeg oppgraderte firmwaren, men langt i fra så bra som den burde være. På den lyse siden, så er batterikapasiteten, i mine øyne, det eneste negative med telefonen Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Kan fortelle at batterikapasiteten ikke er så veldig bra på S65 heller... Med ca 30 min samtaler + litt "leking" med kamera og telefon + ca 10 sms holder batteriet 2-3 dager... Tar ut telefonen av laderen om morgenen, og må lade den to netter senere... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Du gjorde det eneste riktige. Gratulerer. :-) Mange dumme kommentarer og finne her på forumet nå.. Hvordan kan du argumentere dette? Siemens S65 er en knall telefon.. Sier ikke at SE K700i er noe dårligere eller noe, men dette handler om smak og behag! Lenke til kommentar
Habla Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Du gjorde det eneste riktige. Gratulerer. :-) Mange dumme kommentarer og finne her på forumet nå.. Hvordan kan du argumentere dette? Siemens S65 er en knall telefon.. Sier ikke at SE K700i er noe dårligere eller noe, men dette handler om smak og behag! Mye dummt og finne her, men det blir ikke noe mindre når du skriver innlegg. :!: "Hvordan kan du argumentere dette?" Skjønner ikke hva du mener. Det er noe som ikke stemmer her. Hvem er det som ikke sier at dette handler om smak og behag? Jeg sier at han gjorde det riktige etter min smak. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 .. Så si det da, virker som du framstiller SE som det eneste rettet valget i vær eneste post du poster. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Takker for tilbakemeldinger, mobiltelefoner er noe alle bruker om dagen og ihvertfall er det veldig viktig for meg at jeg trives med den telefonen jeg har. Det er liksom en personlig ting man bruker hver dag og en ting man vil stole på. Sånn tror jeg det er for de fleste. Jeg likte Siemens'en veldig godt ut fra bilder og tester.. den så skikkelig proff ut samtidig som den hadde mange funksjoner.. jeg var ute etter Bluetooth og likte også at den hadde 1.33Mpixel. Når jeg pakket den opp syns jeg den var større enn jeg hadde regnet med (brukte en Nokia 6100 før jeg fikk Siemens'en) og ble litt skuffet over det. Skjermen var mye dårligere enn ventet men funker ok. Grafikken i menyene er rett og slett ellendig sammenlignet med K700i. Så la jeg inn noen ringetoner og wav filer og testet litt sånn man gjør når man har kostet på seg en ny tlf. og sammenlignet lyden med Nokia 6230 som samboeren har. Lyden er skarp skjærende og generelt dårlig sammenlignet med både 6230 og K700i. Den begynner også fort å vrenge når du øker volumet litt. Mine meninger S65 vs K700i --------------------------------- Batterilevetiden kan jeg ikke si noe om siden jeg fikk K700i i går men S65 hadde kortere levetid enn Nokia 6100 ved lik bruk.. dvs uten å bruke BT osv på S65. K700i er ca. 8 mm kortere enn S65 og er avrundet i kantene slik at den ikke gnisser når du har den i lommen. Den har også ett langt mer detaljert design og baklokket skyves hele veien opp på skinner når du setter det på. Den er også ca. 4 gram lettere (har veid). Kamera på S65 er i noen tilfeller bedre enn K700i sitt, men langt ifra hva man kan vente av 1.33Mpixel, er du heldig kan du få gode bilder og da blir de virkelig bra. K800i har bedre farger på utebildene sine og tar fine portrettbilder inne med lyset på. Lyset kan også brukes som lommelykt i nødstilfeller. Hadde S65 hatt like mye internminne som K700i hadde den ikke trengt minnekort. På 41MB kan man lagre fryktlig mye bilder, da hadde den også vært raskere i bruk. Når K700i i tillegg har både Radio og MP3 spiller samtidig som telefonene koster omtrent det samme er resultatet av hva man burde åpenbart for meg ihvertfall. PS! Siemens skal ha pluss i margen for kundeservice, etter å ha snakket med kundeservicen dems skulle de sende meg gratis datakabel så jeg kunne oppgradere den, den ble levert på døra nå.. tre dager etter jeg snakket med dem Endret 30. september 2004 av klorin Lenke til kommentar
Habla Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Siemens skal ha pluss i boken siden de lager ok støvsugere. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Siemens skal ha pluss i boken siden de lager ok støvsugere. *fnis* Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Siemens skal ha pluss i boken siden de lager ok støvsugere. Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Siemens skal ha pluss i boken siden de lager ok støvsugere. Hvor dum er det lov å være? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Prat om støvsugere, knising og fnising, samt spekulering i hvor dum en bruker er tar dere et annet sted. Denne tråden handler om mobiltelefoner. En advarsel er allerede delt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå