SyrupyEarth Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 hei, la inn nylig et x800pro kort, kjører som smurt, anbefales. et lite problem er at systemet lar meg ikke installere directX 9.0c siden den vil innstallere en fil som ikke har en windows digital signatur, og den lar meg ikke forbipassere det, kjører windows xp home, vet at det er litt off-topic men jeg vet ikke hvor jeg kan gå nå, takk for hjelp Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Sjekka om alt stemmer i Dxdiag. Trykk kjør så skriver du "dxdiag" så sjekker du om alt er som det skal være Lenke til kommentar
SyrupyEarth Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 alt bortsett fra noen nettverksgreier funker fint i dxdiag, hadde kjørt den før. problemet er at directx 9c lar seg ikke innstallere fordi den mangler noen digitale signaturer fra windows som jeg ikke kan overse... Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det høres ganske fantastisk ut at DirectX 9.0c (som Microsoft selv har laget) ikke har digital signatur til Windows (som jo også Microsoft har laget..). Foreslår en reinstallering av Windows hvis du ikke allerede har gjort det. Det tar som oftest knekken på slike bugs. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Reinstall av Widnows er visst det eneste du kan gjøre med dette problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå