Torjus Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg skal bestille VGA Silencer på microplex. Det jeg lurte på er om det er stress å montere? Finnes det en guide på internett? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Er ikke spesielt vanskelig å montere. Guide edit: følger med monteringsanvisning Endret 29. september 2004 av MorePower Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Godt valg, den går rett på, anbefaler deg å bruke en god kjølepasta. En annen ting: når du har tatt av org. kjøleren, sjekk at shimmen (metallramma) som ligger rundt selve kjernen ikke er høyere en overflaten på kjernen. ( Bruk et bankkort e.l. for å sjekke dette) Hvis shimmen er høyere enn kjernen kan du få problemer med skikkelig kontakt mellom kjøler og kjerne, som igjen resulterere i varmt kort. Ps. Jeg måtte ta av shimmen på mitt pro-kort, tror Silenceren kommer i flere utgaver nå, som hensyntar at shimmen er litt høy på noen av disse kortene. Sjekk dette før du handler. (Kjøleren er mindre, og går på innsiden av shimmen). mvh r. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Følger det med pasta? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Mener det fulgte med pasta også. Brukte as5 selv, er helt sikkert bedre enn den som følger med. Kan bestilles fra microplex samtidig, kr 79 for 3,5 gram. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Følger det med pasta? Ja, men aner ikke hvor god den er. Kjøp en tube Artic Silver 5, den har du i mange år. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Følger det med pasta? Ja, men aner ikke hvor god den er. Kjøp en tube Artic Silver 5, den har du i mange år. Tja... 200kr for noe pasta. trukke det. Men duger denne?: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ASCMQ25G Er den bedre enn den som følger med? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Artic Silver 5 er bedre. Spander 40 kr til. edit: t til artic Endret 29. september 2004 av MorePower Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Artic Silver 5 er bedre. Spander 40 kr til. edit: t til artic Nei, skal jeg kjøpe xtra pasta så blir det denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ASCMQ25G 1. Men kan jeg bruke den på skjermkort? 2. Er den bedre enn den som følger med VGA Silencer? Lenke til kommentar
whom Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 1. ja 2. ja Bruker den selv. det er den nest beste kjølepastaen etter artic silver 5 Posetivt: Leder ikke strøm, og er billig. Negativt: er ikke så god som artic silver 5 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Etter jeg har tatt av org vifta. må jeg rengjøre kjernen da, eller kan jeg bare ta på den nye kjølepastaen og vifta? Lenke til kommentar
whom Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Etter jeg har tatt av org vifta. må jeg rengjøre kjernen da, eller kan jeg bare ta på den nye kjølepastaen og vifta? Fjern den gamle kjølepastaen før du tar på VGA med ny pasta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå