Freeky2k Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Har nett bestilt ett Thermaltake bigwater vannkjølingsett, og tenkte at skulle vannkjøle chipset når eg var i gang. men blokken må passe vannkjølinga og mitt Asus P4P88-E Deluxe! EDIT: Fant en AC Vannblokk, som bruker de fire festehullene rundt chipset, det passer vel når eg har de festene..?? Endret 30. september 2004 av suprsid Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) det er kanskje aktuelt å vannkjøle mitt Asus Geforce fx 5700 128 mb. så da blir det nødvendig med vannblokk her og.. noen blokker som passer..?? Endret 30. september 2004 av suprsid Lenke til kommentar
am3k Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 AC blokka skal passe om du har valgt rett version Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Eg har valgt den versionen som det står at: AC24055: Hvis hovedkortet ditt har 4 festepunkter rundt chipsettet så velger du denne vannblokken. Og på mitt asus er den orginale kjøleribben festet med nettopp disse festene, så da passer vel den.. men trenger fortsatt en GPU blokk! Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Å så lurte eg på på hvilken dimenson det er på niplene og slangene i bigwater settet...?? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Til GPU har du t.d. Maze 4 Netconnection har vel denne også, men de har _enda_ ikke støtte for Opera Om jeg ikke tar feil skal også AC "twinplex" passe. Endret 1. oktober 2004 av am3k Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg trodde det bare gikk an å kjøle CPU med det settet, jeg? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 sikker..?? trodde det skulle vere mulig å utvide til chipset eg... noen som vet dette sikkert..?? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Du kan utvide så mye du bare vil. Det som derimot kan sette en stopper er radiator og pumpe. Tenker da på mottrykk på pumpe og varme ved for liten radiatori i forhold til hvor mye du vil kjøle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå