Eirik-h Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg mener jeg har lagt inn den samme posten før men finner den ikke Uansett Bruker Nokia 6260 "vanlig" MMC eller bruker den RS-MMC? på Nokia.no står det MMC mens på Nokia .com står det noe helt annet. [url="http://www.nokia.com/phones/comparephones/compare_results.jsp?expcol#fg1"]Nokia 6260[/url] Up to 7 MB built-in memory, 32 MB Reduced Size MultiMediaCard (MMC) Skjønner ikke jeg Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) edit: beklager, min feil. Finnes det medisiner mot periodisk blindhet? Endret 29. september 2004 av arehei Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Men se på Nokia.no da. Minnefunksjoner* 6 MB innebygd telefonminne Inkluderer et 32 MB MMC-minnekort, forhåndsinstallert med en rekke programmer du kan prøve kostnadsfritt Mulighet for enkelt MMC-bytte: MMC-kortet kan byttes uten at du må slå av telefonen 3,5 MB internt delt minne for kontakter, tekstmeldinger, multimediemeldinger, ringetoner, bilder, videoklipp, kalendernotater, huskeliste og programmer Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 (endret) RS-MMC. slutt å lyv. På nokia.com står det ikke et eneste ord om at den bruker RS-MMC. Det står ikke nevnt i oppsummering eller i spesifikasjonene at det er RS-MMC og ikke MMC. På andre mobiler som bruker RS-MMC som 6670, 7610 og 6630 står det at det er RS-MMC. Molbo. Se her da. Står akkurat det samme for Nokia 7610 og Nokia 6260. Slutt og lyv begge 2! nokia.com gå på compare phones og sammenlikn 7610 og 6260. Går ikke med link rett dit Er det noen andre som har peilig på dette? Endret 29. september 2004 av Eirik-h Lenke til kommentar
keegko Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Up to 7 MB built-in memory, 32 MB Reduced Size MultiMediaCard (MMC) Skjønner ikke jeg Tror det som står her er at det FØLGER MED et RS MMC minnekort som kan settes i telefonen. Tror da at den skal ha støtte for vanlige MMC kort............... Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Up to 7 MB built-in memory, 32 MB Reduced Size MultiMediaCard (MMC) Skjønner ikke jeg Tror det som står her er at det FØLGER MED et RS MMC minnekort som kan settes i telefonen. Tror da at den skal ha støtte for vanlige MMC kort............... Så det er mulig å bruke både RS-MMC og MMC? Lenke til kommentar
keegko Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Up to 7 MB built-in memory, 32 MB Reduced Size MultiMediaCard (MMC) Skjønner ikke jeg Tror det som står her er at det FØLGER MED et RS MMC minnekort som kan settes i telefonen. Tror da at den skal ha støtte for vanlige MMC kort............... Så det er mulig å bruke både RS-MMC og MMC? Sånn tolker jeg det ja, men skal ikke si noe sikkert.. Håper det iallefall, da jeg vurderer og skaffe meg en slik en Lenke til kommentar
bidz Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Gå inn på http://www.forum.nokia.com og søk litt. Prototyper av Nokia 6260 har brukt RS-MMC. Har hatt kontakt med en developer i Nokia som selv sier at 6260 vil bruke RS-MMC kort, men at det er listet feil på hjemmesidene.. En kan godt ringe Nokia selv og spørre, og garantert få litt mixed svar Så en får vente til telefonen er i butikken for og få vite 100% (samme gjelder mp3 playback i stereo, ingen i nokia som vet helt sikkert om dette engang, har snakket med flere). Skulle være rart om de ikke brukte RS-MMC på en flip-telefon dog. Spesielt når Nokia bruker RS-MMC på alle sine nyere telefoner (7610, 6670, 6630, etc). Endret 29. september 2004 av bidz Lenke til kommentar
keegko Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Gå inn på http://www.forum.nokia.com og søk litt. Prototyper av Nokia 6260 har brukt RS-MMC. Har hatt kontakt med en developer i Nokia som selv sier at 6260 vil bruke RS-MMC kort, men at det er listet feil på hjemmesidene.. En kan godt ringe Nokia selv og spørre, og garantert få litt mixed svar Så en får vente til telefonen er i butikken for og få vite 100% (samme gjelder mp3 playback i stereo, ingen i nokia som vet helt sikkert om dette engang, har snakket med flere). Skulle være rart om de ikke brukte RS-MMC på en flip-telefon dog. Spesielt når Nokia bruker RS-MMC på alle sine nyere telefoner (7610, 6670, 6630, etc). Jaja, den som lever får se Lenke til kommentar
bidz Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Les HER. Les den nederste posten. Topic: 6260 MMC or RSMMC?. Quote: Hi Everybody, I justed tried out the phone today during New Phone Training by Nokia Singapore. Comfirmed the phone is using RS-MMC. It will bundle with 1 32MB RS-MMC. I also email them about the mistake on it Website. Endret 30. september 2004 av bidz Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Venter til en eller annen har den jeg. Når amobil tester den får vi svar. Time will show.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå