Gå til innhold

6260. RS-mmc eller vanlig MMC?

Eirik-h

Anbefalte innlegg

Jeg mener jeg har lagt inn den samme posten før men finner den ikke :blush:

Uansett :p
Bruker Nokia 6260 "vanlig" MMC eller bruker den RS-MMC? på Nokia.no står det MMC mens på Nokia .com står det noe helt annet.

[url="http://www.nokia.com/phones/comparephones/compare_results.jsp?expcol#fg1"]Nokia 6260[/url]

Up to 7 MB built-in memory, 32 MB Reduced Size MultiMediaCard (MMC)

Skjønner ikke jeg :hmm:

Noen som kan hjelpe? :innocent:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men se på Nokia.no da. Minnefunksjoner*

6 MB innebygd telefonminne

Inkluderer et 32 MB MMC-minnekort, forhåndsinstallert med en rekke programmer du kan prøve kostnadsfritt

Mulighet for enkelt MMC-bytte: MMC-kortet kan byttes uten at du må slå av telefonen

3,5 MB internt delt minne for kontakter, tekstmeldinger, multimediemeldinger, ringetoner, bilder, videoklipp, kalendernotater, huskeliste og programmer

Lenke til kommentar
RS-MMC.

slutt å lyv.

På nokia.com står det ikke et eneste ord om at den bruker RS-MMC. Det står ikke nevnt i oppsummering eller i spesifikasjonene at det er RS-MMC og ikke MMC.

På andre mobiler som bruker RS-MMC som 6670, 7610 og 6630 står det at det er RS-MMC.

Molbo. Se her da. Står akkurat det samme for Nokia 7610 og Nokia 6260. Slutt og lyv begge 2! :mad:nokia.com gå på compare phones og sammenlikn 7610 og 6260. Går ikke med link rett dit :p

Er det noen andre som har peilig på dette?

Endret av Eirik-h
Lenke til kommentar

Skjønner ikke jeg

Tror det som står her er at det FØLGER MED et RS MMC minnekort som kan settes i telefonen. Tror da at den skal ha støtte for vanlige MMC kort............... :hmm:

Så det er mulig å bruke både RS-MMC og MMC?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke jeg

Tror det som står her er at det FØLGER MED et RS MMC minnekort som kan settes i telefonen. Tror da at den skal ha støtte for vanlige MMC kort............... :hmm:

Så det er mulig å bruke både RS-MMC og MMC?

Sånn tolker jeg det ja, men skal ikke si noe sikkert..

Håper det iallefall, da jeg vurderer og skaffe meg en slik en ;)

Lenke til kommentar

Gå inn på http://www.forum.nokia.com og søk litt.

Prototyper av Nokia 6260 har brukt RS-MMC. Har hatt kontakt med en developer i Nokia som selv sier at 6260 vil bruke RS-MMC kort, men at det er listet feil på hjemmesidene..

En kan godt ringe Nokia selv og spørre, og garantert få litt mixed svar :)

Så en får vente til telefonen er i butikken for og få vite 100% (samme gjelder mp3 playback i stereo, ingen i nokia som vet helt sikkert om dette engang, har snakket med flere).

Skulle være rart om de ikke brukte RS-MMC på en flip-telefon dog. Spesielt når Nokia bruker RS-MMC på alle sine nyere telefoner (7610, 6670, 6630, etc).

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Gå inn på http://www.forum.nokia.com og søk litt.

Prototyper av Nokia 6260 har brukt RS-MMC. Har hatt kontakt med en developer i Nokia som selv sier at 6260 vil bruke RS-MMC kort, men at det er listet feil på hjemmesidene..

En kan godt ringe Nokia selv og spørre, og garantert få litt mixed svar :)

Så en får vente til telefonen er i butikken for og få vite 100% (samme gjelder mp3 playback i stereo, ingen i nokia som vet helt sikkert om dette engang, har snakket med flere).

Skulle være rart om de ikke brukte RS-MMC på en flip-telefon dog. Spesielt når Nokia bruker RS-MMC på alle sine nyere telefoner (7610, 6670, 6630, etc).

Jaja, den som lever får se ;)

Lenke til kommentar

Les HER. Les den nederste posten.

Topic: 6260 MMC or RSMMC?. Quote: Hi Everybody, I justed tried out the phone today during New Phone Training by Nokia Singapore. Comfirmed the phone is using RS-MMC. It will bundle with 1 32MB RS-MMC. I also email them about the mistake on it Website.

Endret av bidz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...