Gå til innhold

Zen Xtra hjelp


Anbefalte innlegg

Hei

Har nå hatt spilleren min ei stund og er mer en fornøyd.

Men det er et lite(lite og lite...) skår i gleden. Når jeg overfører musikk til spilleren er det ikke bestandig at sangene har rett, eller fullstendig info om sangene/artistene. Dette fører til at jeg får alt for mange artister(som bare har en sang) eller en div. mappe som blir opprettet der det ligger noen tusen sanger. Så kommer sp.målet mitt, er det noen mulighet å skaffe seg et prog. som lar en endre info om sangene/artistene, uten at en må ta en og en fil om gangen??

Håper på hjelp, da jeg ikke har tid til dette.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

joda, er klar over det. men når det er snakk om at jeg må endre info(fordi folk har stavet navnet forskjellig etc.) på noen tusen sanger, så tar dette fryktelig lang tid.

Har sittet i timesvis. HAr også problemer å komme meg i den "mode"'n som lar en slette og legge inn ny firmware(uten eu direktiver) Noen som har et smart triks? Når jeg stikker inn en binders etc. og trykker på pllay, starter den bare helt vanlig og delete/change os optionen finnes ikke...

Lenke til kommentar

Hei igjen.

Den første linken funka ikke, så jeg vet ikke hva det var for noe smart.

Den andre linken derimot, funket, men jeg fikk bare beskjed om at det ikke var kommet noen oppdateringer. Noen som jeg allerede visst om, men jeg vil ha den amerikanske(eller noe ikke eu-greier), samtidig som jeg ikke får kommet meg inn i securemode eller hva det nå er for en mode som styrer os'et.

Merkelig... kanskje jeg bare har alt for mange tommeltotter..`?

Lenke til kommentar
Hei igjen.

Den første linken funka ikke, så jeg vet ikke hva det var for noe smart.

Den andre linken derimot, funket, men jeg fikk bare beskjed om at det ikke var kommet noen oppdateringer. Noen som jeg allerede visst om, men jeg vil ha den amerikanske(eller noe ikke eu-greier), samtidig som jeg ikke får kommet meg inn i securemode eller hva det nå er for en mode som styrer os'et.

Merkelig... kanskje jeg bare har alt for mange tommeltotter..`?

http://us.creative.com/support/downloads/download.asp

 

her har du amerikansk firmware.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...