Cryptic Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg har en AMD xp1800+ den er på 1.5 Ghrz... men når jeg kjøpte PC'n min ferdig bygd stod den på 2Ghrz! jeg har prøvd mange ganger og klocke den opp igjen men den klikker så jeg må Resette BIOS'n Jeg tar i mot alle tips! Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Er det slik at den ikke vil starte etter at du stiller inn, eller får du ikke lagret innstillingene? Går vifta/kjøleren din som den skal? Lenke til kommentar
Cryptic Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg restarter PC'n etter jeg har clocket den.. men så vil ikke skjermen på Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hm.. Å klokke den prosessoren opp 500 MHz virker faktisk litt drøyt.. Kan du ikke prøve å klokke den opp litt om gangen og se hvor langt du kommer? Men du mener at den har stått på 2 GHz før? Hvis ja.. Har du prøvd å sette opp Vcore et hakk? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har en AMD xp1800+ den er på 1.5 Ghrz... men når jeg kjøpte PC'n min ferdig bygd stod den på 2Ghrz! jeg har prøvd mange ganger og klocke den opp igjen men den klikker så jeg må Resette BIOS'n Jeg tar i mot alle tips! Akkurat det tviler jeg på. Palomino er en notorisk dårlig klokker, så 500MHz høres usansynlig ut Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Har samme prosessroen som de jah har prøvd å klokke lit men fikk det ikke sån så jeg ville den va 1.5 fikk den til 1.9 ghz men så ville den ikke mere jeg prøvde å få den til 2.1ghz men Fsb går bare til 146.66 noen råd til meg også? vil ha den til 2.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå