Artistic.Hipster Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Begynner å glede meg nå, reiser imorgen kl. 12 Og når jeg kommer hjem ligger det en splitter ny PC til meg å venter på postkontoret Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hva slags data da? specs please Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hefti. Roma er ganske nice.. Min søster bor der også, så jeg vurderer å ta en tur en gang.. Hvor skal du bo og hvor lenge skal du være..? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Hefti. Roma er ganske nice..Min søster bor der også, så jeg vurderer å ta en tur en gang.. Hvor skal du bo og hvor lenge skal du være..? Bodde i residence deone leon(eller noe lignende iallefall ) Og reiste på torsdag kom hjem natt til idag PC Specs, se profil Har akkurat hentet den nå Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 PC Specs, se profil Har akkurat hentet den nå Ahh najs Så ikke så verst ut den pc'n nei, uansett, grattis med ny pc Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 PC Specs, se profil Har akkurat hentet den nå Ahh najs Så ikke så verst ut den pc'n nei, uansett, grattis med ny pc Takk, takk, nå har jeg kost meg med den i et par dager Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Digg med sånn liten shuttle\barbone vet ikke forskjeld vis det er noen BTW : gratulerer Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Digg med sånn liten shuttle\barbone vet ikke forskjeld vis det er noen BTW : gratulerer Vet ikke helt forskjellen selv, men tror shuttle bare er et barebone merke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Gud, så lyst jeg fikk på italiensk is nå. Is blir ikke bedre enn den italienske, rett og slett. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Gud, så lyst jeg fikk på italiensk is nå. Is blir ikke bedre enn den italienske, rett og slett. Den var rett å slett nydelig, elsket det. Å så var det så mange sorter å velge mellom Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Gud, så lyst jeg fikk på italiensk is nå. Is blir ikke bedre enn den italienske, rett og slett. Den var rett å slett nydelig, elsket det. Å så var det så mange sorter å velge mellom ja, helt syk god is. Var selv i Italia i høstferien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå