lærer'n Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hei Vet ikke om det er helt riktig plass jeg spør om dette men jeg prøver Jeg har laget en webside der jeg vil bruke simpleviewer (http://www.airtightinteractive.com/simpleviewer/), til å publisere bilder. Når jeg nå har lastet opp siden, kommer ikke bildene frem. På hjemmesiden til simpleviwer står følgende: make sure your jpgs are saved as "non-progressive"". Jeg regner med at jeg ikke har lagret bildene som "non- progressive", og må forandre dette på alle bildene (ca 1000 bilder). Mine spørsmål er derfor som følger: hva er "non- progressive" bilder, og finnes det en mulighet for å konvertere en mappe med "progressive" bilder til "non- progressive" uten å måtte te et og et bilde?? Håper noen her kan hjelpe:) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Informasjon.. Om du m å gjøre om på bildene, er vel Actions i Photoshop en grei ting..? Lenke til kommentar
lærer'n Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Glemte å si at jeg ikke er i besittelse av PS for tiden Finnes det andre programmer med lignende funksjoner? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Paint Shop Pro? Gimp? Paint (mangler batch-funksjon, men likevel)? Endret 29. september 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) GIMP! Open Source og gratis. http://gimp.org Endret 29. september 2004 av drange_net Lenke til kommentar
lærer'n Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Takker for gode tips:) fant ut at jeg kunne bruke Fireworks, da denne hadde batch-funksjon:) Mvh Lærer'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå