olsmor Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Har akkurat formatert og lagt inn XP pro på min bærbare Compaq Presario 1700 (XL 569). DVD avspilling har alltid fungert ved tidligere installasjoner, men nå får jeg ikke lyd ved dvdavspilling. Mp3 og all annen lyd spilles fint, men jeg får ikke noe lyd når jeg spiller dvd. Har oppgradert til Windows Media Player 10, og har installert Power DVD - det hjalp ikke! Volumet på alle kanaler inkludert CD audio er på maks. Har lånt kill bill 2 ikveld og vil veldig gjerne se den, kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
TAS Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Prøv intervideo.(Windvd). Lenke til kommentar
olsmor Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Sjekker nå, håper det funker... Lenke til kommentar
olsmor Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Hurra! Det funker, nå blir det blir Kill Bill 2! Takk så mye. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Det er bra Det er også en bra film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå