assz0r Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 satt nettopp inn den nye hardisken, men finner den ikke på maskinen. Har søkt og styra i "device manager", og maskinen forteller meg at den funker som den skal... Hvordan får jeg den fram i "min datamaskin" ? takker for - newbie Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 legg inn driverne! er det en IDE eller S-ATA harddisk? Lenke til kommentar
shebban Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Du har satt jumperene rett? Lenke til kommentar
assz0r Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Det er en IDE og jumpere er sotte rett. Noen drivere fulgte det ikke med... Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Finner den hardisken i bios ? Hvis ja men den vises ikke i windows xp (antar at du har det) Har du installert sp 1 ? Finner heller ikke min 200 gig disk før jeg har installert sp1. Lenke til kommentar
assz0r Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Riktig.. men hvor finner jeg sp1? Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Tenkte på Windows xp service pack 1. Har du ikke den så bruker du bare windows update og laster den ned. Da skal den finne den greit. OJ Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Er disken partisjonert og formatert? Endret 30. september 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
assz0r Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 disken er helt ny og burdre vel være helt rein. orker ikke partisjonere den. jeg har service pack 1 installert ettersom jeg ikke fikk installert service pack 2 pga ugyldig windows eller no i den duren. har fortsatt ikke fått fram disken.. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Du må minst lage en partisjon for at windows skal finne disken. Men hvis du ikke gidder.... Endret 30. september 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
M-WaWe Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Du må minst lage en partisjon for at windows skal finne disken. Men hvis du ikke gidder.... hehe...nei gidder du ikke så gidder du ikke! Så enkelt er det bare....eller? Men hvis du alikevel skulle gidde så er det jo kanskje en mulighet for at Windows kanskje gidder å finne harddisken din. gidder du.....så gidder windows. Lenke til kommentar
ludomp3 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Synes du skal la være og partisjonere disken - blir fort litt slitsomt det... Dessuten så sliter det på disken om du skulle begynne å bruke den Vel - du MÅ lage MINST en partisjon for at den skal komme frem i Windows... Lenke til kommentar
M-WaWe Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Tror heller det er brukeren som ikke helt vet hva vi snakker om. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 disken er helt ny og burdre vel være helt rein. orker ikke partisjonere den. jeg har service pack 1 installert ettersom jeg ikke fikk installert service pack 2 pga ugyldig windows eller no i den duren. har fortsatt ikke fått fram disken.. Helt sant at den er rein, det er ikke noen partisjoner på den i det hele tatt når den kommer fra fabrikken. Lag en partisjon og formater den, thats it Lenke til kommentar
M-WaWe Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 hehe....fin tråd dette her. Det er nesten så jeg IKKE GIDDER å skrive mer. Vet du hvordan du lager en partisjon? Hvis ikke spør så er det alltid noen som kan hjelpe deg. Bruker du Windows XP? Lenke til kommentar
Clint Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hei! Gå inn i kontrollpanel, deretter administrative verktøy, så datamaskinbehandling, lagringsplass. Her kan du opprette partisjoner og formatere.. Vips, og du er klar!! Lenke til kommentar
Clint Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Glemte å si at du skal inn i "diskbehandling lokal", men det finner du sikkert ut av.. Lenke til kommentar
Clint Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Edit: Feil Endret 30. september 2004 av Clint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå