robB Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) -Doom4: Der er du oppe på overflata på Mars og du kan fly og kjøre biler Det hadde vert rått istdandenfor og gå i mørke ganger i timesvis -Half-life 2 og BF2 såklart Endret 29. oktober 2004 av robB Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 -Doom4: Der er du oppe på overflata på Mars og du kan fly og kjøre biler Det hadde vert rått istdandenfor og gå i mørke ganger i timesvis Da hadde det vel på en måte ikke vært Doom lenger, hvis de skulle gå vekk fra suksessoppskriftene mener jeg. Lenke til kommentar
robB Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 -Doom4: Der er du oppe på overflata på Mars og du kan fly og kjøre biler Det hadde vert rått istdandenfor og gå i mørke ganger i timesvis Da hadde det vel på en måte ikke vært Doom lenger, hvis de skulle gå vekk fra suksessoppskriftene mener jeg. Men det hadde vel vert litt gøyere vel? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Men det hadde vel vert litt gøyere vel? Nja... det er godt mulig. Har ikke spilt noe særlig Doom 3 jeg. Synes ikke det holdt mål. Synes heller Doom var bedre da, samt Doom 95. Var disse to samme spill kanskje? Uansett; Doom skilte seg mer ut før enn nå, det er det jeg prøver å si Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 - A-team -the game - Phantasy Star 5 (Single Player -Kommer kanskje!) - Remake av Sierra/Lucasarts classics (Space Quest osv.) - Bomber Raid remake til PC - Root Beer Tapper i First-person Bare for å nevne noen... Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 - Remake av Sierra/Lucasarts classics (Space Quest osv.) Både spacequest I, Heroe's quest (div.) og Kingsquest (I & II) har det blitt laget remake av! Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 - Remake av Sierra/Lucasarts classics (Space Quest osv.) Både spacequest I, Heroe's quest (div.) og Kingsquest (I & II) har det blitt laget remake av! Ja, men er ikke det i de fleste tilfeller kun en upgrade fra 16 til 256 farger o.l.? Venter på en remake av Space Quest 3 som hever grafikk/lyd-nivå osv. til dagens standard (Gameplayet til SQ3 er OVER hva mange av dagens spill har, så den trenger de ikke gjøre noe med ). Lenke til kommentar
GeO Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Det er da de originale utgavene som er koselige å spille! Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg vil ha et nytt Far Cry jeg. Far Cry2 Eller et spill basert på Braveheart. Hadde vært konge. Og selfølgelig et nytt Momkey Island spill. Lenke til kommentar
ÖzzY Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Et nytt Monkey Island spill definitivt! Guybrush Threepwood to the rescue! Lenke til kommentar
eirikhm Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 jatakk: Blood 3 (samme atmosfære som første episode i Blood) Mafia 2 Diablo 3 (gjerne FPS, bruk unreal 3 engine? ) Nytt Rollcage spill C&C Tiberium Twilight RPG spill basert på Stephen King's The Dark Tower neitakk; Starcraft 2 CounterStrike Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg vil ha et sinnsykt spennde ww2 spill jeg. Som skal være veldig realistiskt, med mange kjøretøy, gode/spennende oppdrag.. Hittil beste syns jeg er H&D2. Liker spillet veldig godt. Har jo sittit å venta på det i flere år før det kom og Kanskje 3'ern kommer en vakker dag? Nå kommer faktisk H&d 2 expansion pack Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Heroes of Might & Magic 5 !!! Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Heroes of Might & Magic 5 !!! Dette har jo vært utgitt i evigheter. Ta en titt her! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) hehe, retard, Du vet vel at det er forskjell på MIGHT AND MAGIC og HEROES of the might and magic? Og det er bare kommet ut 4 i Heroes sjangeren Ville hatt nærmest alle Adventure spillene til Lucasarts remade, eller nye seff edit: Leif Endret 3. november 2004 av Rampage Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 hehe, retard, Du vet vel at det er forskjell på MIGHT AND MAGIC og HEROES of the might and magic? Og det er bare kommet ut 4 i Heroes sjangeren Ville hatt nærmest alle Adventure spillene til Lucasarts remade, eller nye seff edit: Leif Er det en forskjell da... Noen må jo være litt retarded også då... Gidd å lage 2 spill med så like navn da... forvirre oss retarder på den måten... makan... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hehe, men anyways. Du som venter på HOMM 5, spill heller 2-ern, det er det beste av alle, perfekt campaign Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Lotus turbo challenge 2 med moderne grafikk. Jones in the fast lane i 3D, og så mange valg som mulig. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg vil ha: Soldier of Fortune 3! Digger disse spillene. Imperium Galactica 3. Dette ble startet, stoppet, men nå er det muligens startet igjen....er litt usikker her. Uansett så ser jeg for meg et skikkelig rått spill med digg grafikk og utrolig variert gameplay. Ellers så er jeg egentlig fornøyd med spillene i dag. Dersom noe skulle vært forbedret så måtte det være: 1. AI. Her ser man mange ganger at datastyrte karakterer oppfører seg helt idiotisk. 2. Grafikkfeil. Selv om grafikken er aldri så god så plager det meg når jeg ser folk som ligger inne vegger, i løse lufta og andre sinnsvake stillinger. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Imperium Galactica 3. Dette ble startet, stoppet, men nå er det muligens startet igjen....er litt usikker her. Imperium Galactica 3 er fortsatt på vei, men har skiftet navn til Nexus: The Jupiter Incident. Faktisk så har det allerede kommet ut en enkeltspiller- og en flerspillerdemo. Håper du blir fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå