Snorre Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Et spill basert på MacGyver ville også vært min drøm hehe MacGyver ingen under ingen over ingen ved siden MacGyver er den beste Hadde vært genialt :!: Er selv fan av MacGyver seriene. Ellers hadde jo starcraft 2, diablo 3 og warcraft 4 vært noe. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 MacGyver hadde sikkert vært greit nok det, men det som virkelig hadde gjort seg er, ved siden av et nytt Monkey Island-spill, flere spill fra LucasArts av den gamle, gode sorten. Jeg nevner i fleng: De to første Monkey Island-spillene, Indiana Jones-spillene, Maniac Mansion og Day of the Tentackle, Sam and Max, listen er lang. Adventure er og blir min absolutte favorittsjanger, og gir meg mer spilleglede enn noen andre spill. Dessverre er det ikke mye bra å finne på dette området i dagens spillmarked... Noe for spillutviklerne å ta tak i. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Ville likt å sett et realistisk bilspill hvor jeg kunne råne rundt i en nøyaktig kopiert Bergen. Endret 29. oktober 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Ville likt å sett et realistisk bilspill hvor jeg kunne råne rundt i en nøyaktig kopiert Bergen. Finnes jo dette; RollerCoaster Tycoon (for******a enveiskjørte by, skal man til naboen må man kjøre rundt hele Bergen, OG omegn...)... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ville likt å sett et realistisk bilspill hvor jeg kunne råne rundt i en nøyaktig kopiert Bergen. Finnes jo dette; RollerCoaster Tycoon (for******a enveiskjørte by, skal man til naboen må man kjøre rundt hele Bergen, OG omegn...)... Pffft... Hvilke stifinner-egenskaper har du da? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Ville likt å sett et realistisk bilspill hvor jeg kunne råne rundt i en nøyaktig kopiert Bergen. Finnes jo dette; RollerCoaster Tycoon (for******a enveiskjørte by, skal man til naboen må man kjøre rundt hele Bergen, OG omegn...)... Pffft... Hvilke stifinner-egenskaper har du da? Omtrent... nada... kunne ikke funnet veien ut av en gang med en dør... Lenke til kommentar
agony Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Diablo III og starcraft 2 står nok utrolig høyt på listen ja... Lenke til kommentar
t-enges Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ett spill basert på Morrowind gameplay og Far cry grafikk, med tids portaler hvor du kunne reise til fjern fremtid og fortid. Jo høyere levell jo lenger kunne du reise i tiden. Og da det jo fant på og gjorde i fortiden påvirket fremtiden direkte...................... Sikle.. sikle... ønskedrøm. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ett spill basert på Morrowind gameplay og Far cry grafikk, med tids portaler hvor du kunne reise til fjern fremtid og fortid. Jo høyere levell jo lenger kunne du reise i tiden. Og da det jo fant på og gjorde i fortiden påvirket fremtiden direkte...................... Sikle.. sikle... ønskedrøm. Hvis du ser bort fra det med grafikken, så har jo Day of the Tentacle alt det der, og det er jo et aldeles strålende spill. Liker tankene dine. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Far Cry 2(lite truleg at det kjem ein toar). Red Alert 3 Lenke til kommentar
Pug Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 WarCraft 4 StarCraft 2 Little Big Adventure 1 Remake Little Big Adventure 2 Remake Little Big Adventure 3 Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 WarCraft 4StarCraft 2 Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 En blanding av lock-on, counterstrike, battlefield, sam og max, mafia og diablo IV (intet mindre) Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) *Aliens Vs Predator3 *Monkey Island 5 *StarCraft2 *Rainbow Six 4 Eller et eget Aliens Spill, Der du styrer en Marine gruppe, som blir sendt ned til forksjellige Kolonier for å drepe aliens.. Går sikkert ann å lage en bedre story da:P Endret 29. oktober 2004 av sadogoat Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) hva med en blanding av alien vs predator og Battlefield vietnam? Hadde vært genialt etter min mening Endret 29. oktober 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Diablo meets Star Wars/Trek (futuristisk med Diablo-gameplay)Snoop Dogg Presents Pimpslap (actionspill ala Max Payne) Pimp My Ride (bilspill med vekt på skikkelig jalla-tuning etc) Dodgeball - The True Underdog Story (sportsspill, kannonball) Edit: Diablo 3 og Starcraft 2 STARCRAFT 2!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) hva med en blanding av alien vs predator og Battlefield vietnam?Hadde vært genialt etter min mening hehe, Fins faktisk en mod for dette, husker ikke hvor jeg så det:P Sjekk her Men d blir vell litt for stort tror jeg, Kuleste med trange ganger, hive å sånt når du skal drepe Alien:) Endret 29. oktober 2004 av sadogoat Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg vil ha et sinnsykt spennde ww2 spill jeg. Som skal være veldig realistiskt, med mange kjøretøy, gode/spennende oppdrag.. Hittil beste syns jeg er H&D2. Liker spillet veldig godt. Har jo sittit å venta på det i flere år før det kom og Kanskje 3'ern kommer en vakker dag? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Akkurat nå er det som frister mest en oppfølger eller utvidelsespakke til Fable. Hvordan det skal gå til vet jeg ikke, men det får komme som en positiv overraskelse hvis/når det kommer. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Elite 4 http://www.frontier.co.uk/games/elite4/faq.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå