Gå til innhold

Hvilke spill kunne DU tenke deg å sett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MMORPG-er i følgende universer:

-Stargate

-Fallout

-Arcanum

Og et RTS som i tillegg til å styre slik som er vanlig i RTS kunne en gå inn og styre en enkelt enhet (soldat, tank etc.). Du kunne da opplevd det side om side med de andre styrkene du nettopp hadde beordret et sted.

Lenke til kommentar
Remakes av Metal Gear 1 og 2

Det er jo kommet en remake av metal gear 1.

Det er kun til GameCube og heter Metal Gear: Twin Snakes

Den remaken var av Metal Gear Solid 1, og det er ikke det samme. De to første spillene i serien het Metal Gear og Metal Gear 2: Solid Snake. Metal Gear Solid og Metal Gear Solid 2: Sons og Liberty er altså i realiteten nummer tre og fire.

Selv skulle jeg ønske det kom et nytt grensesprengende spill fra Planet Moon Studios. De gutta kan kunsten å lage sære spill. :)

Lenke til kommentar
Remakes av Metal Gear 1 og 2

Det er jo kommet en remake av metal gear 1.

Det er kun til GameCube og heter Metal Gear: Twin Snakes

Den remaken var av Metal Gear Solid 1, og det er ikke det samme. De to første spillene i serien het Metal Gear og Metal Gear 2: Solid Snake. Metal Gear Solid og Metal Gear Solid 2: Sons og Liberty er altså i realiteten nummer tre og fire.

Selv skulle jeg ønske det kom et nytt grensesprengende spill fra Planet Moon Studios. De gutta kan kunsten å lage sære spill. :)

Ok, visste ikke at du var en "old-school" og refererte til gamle NES klassikere :blush:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Et nytt XCOM-spill. (UFO: AFtermath var for dårlig)

Gjerne med en tactical mode sett fra kommandosenter, der man kombinerer kart over området med first person view via kamera fra soldatenes hjelmer. Selvsagt komplett med støy i overføringen, væreffekter, verbal informasjon fra soldatene m.m..

Se Aliens 2 filmen for en idé om hva jeg ser for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...