cockmyrifle Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 FallOut 3!!! Men IKKE sett fra 1st person view.... *frykte* Ja! Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 - Et spill basert på Macgyver, gjerne med en humoristisk undertone og høy hockey-føring!- Noe ala Splinter Cell bare MOT USA, sticking it to the MAN (nuvel....) Hahaa DET hadde vært shitbra! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Grim Fandango 2 Grim Fandango 1 remake Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg ser gjerne at Baldur's Gate 3 kommer, også kunne jeg meget godt tenkt meg at Jane's fortsatte å lage flysimulatorer, da spesielt en oppfølger til Jane's F/A-18. Også må vi ikke glemme Geoff Crammond's Grand Prix 4, som gjerne kunne blitt erstatttet med en 5 hvor de nye banene er med. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Ohh!! En remake av Moonstone!!! Lenke til kommentar
6RoadDogg9 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Monkey Island 5 Starcraft 2 Remakes av Metal Gear 1 og 2 Ny og forbedret versjon av Fight Night 2004 (kommer sikker en 2005 versjon ) Remake av Moonstone var en god ide Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Remakes av Metal Gear 1 og 2 Det er jo kommet en remake av metal gear 1. Det er kun til GameCube og heter Metal Gear: Twin Snakes Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Et spill basert på MacGyver ville også vært min drøm hehe MacGyver ingen under ingen over ingen ved siden MacGyver er den beste Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Operation Flashpoint 2 Diablo III Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Ganja Farmer med dagens graffik hadde vært noe.... Eller et spill der du kan gjøre hva du vil.! edit: leif Endret 30. september 2004 av Sigga Lenke til kommentar
eught Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 MMORPG-er i følgende universer: -Stargate -Fallout -Arcanum Og et RTS som i tillegg til å styre slik som er vanlig i RTS kunne en gå inn og styre en enkelt enhet (soldat, tank etc.). Du kunne da opplevd det side om side med de andre styrkene du nettopp hadde beordret et sted. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Spellforce som rollespill[likt som Baldurs Gate] Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) -Mafia 2(med mp) -Et spill med söldner sine muligheter bf 1942 gameplay, HL2 fysik og Doom 3 grafikk... -RTCW 2 MacGyver er den beste Jepp kan lage det meste av det meste.. Endret 30. september 2004 av rkg1000 Lenke til kommentar
tåa Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Remakes av Metal Gear 1 og 2 Det er jo kommet en remake av metal gear 1. Det er kun til GameCube og heter Metal Gear: Twin Snakes Den remaken var av Metal Gear Solid 1, og det er ikke det samme. De to første spillene i serien het Metal Gear og Metal Gear 2: Solid Snake. Metal Gear Solid og Metal Gear Solid 2: Sons og Liberty er altså i realiteten nummer tre og fire. Selv skulle jeg ønske det kom et nytt grensesprengende spill fra Planet Moon Studios. De gutta kan kunsten å lage sære spill. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Remakes av Metal Gear 1 og 2 Det er jo kommet en remake av metal gear 1. Det er kun til GameCube og heter Metal Gear: Twin Snakes Den remaken var av Metal Gear Solid 1, og det er ikke det samme. De to første spillene i serien het Metal Gear og Metal Gear 2: Solid Snake. Metal Gear Solid og Metal Gear Solid 2: Sons og Liberty er altså i realiteten nummer tre og fire. Selv skulle jeg ønske det kom et nytt grensesprengende spill fra Planet Moon Studios. De gutta kan kunsten å lage sære spill. Ok, visste ikke at du var en "old-school" og refererte til gamle NES klassikere Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 warcraft 3:tft med graffikken til ground control 2 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Mega realistisk strategi spill.. Alla med litt The Sims taktet..! Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Operation Flashpoint 2 Det fine er jo at er jo at Operation Flashpoint 2 skal komme! *gledar seg* Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Et nytt XCOM-spill. (UFO: AFtermath var for dårlig) Gjerne med en tactical mode sett fra kommandosenter, der man kombinerer kart over området med first person view via kamera fra soldatenes hjelmer. Selvsagt komplett med støy i overføringen, væreffekter, verbal informasjon fra soldatene m.m.. Se Aliens 2 filmen for en idé om hva jeg ser for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå