Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 En ekstrapakke til Mafia : The City Of Lost Heaven Det er det mest geniale spillet ever. Akkurat i den tidsperioden der... Ikke mere å si. Cruise rundt i en gammel ford, Revolveren ut av vinduet, Punktere hjulene på bilen du forfølger, Plaffe på motoren på bilen så den sprenger, Fet karakter med tøft tøy, Høy mafiafaktor, Du får en skikkelig mafiafamilie, Masser av fete våpen som Baseball Bat, TommyGun, ... Lære deg nye triks, dirke nye låser, stjele biler til din egen storslåtte garasje, Tøffe Mafia-navn. Finner ikke noe dårlig med dette spillet. Lenke til kommentar
Krims Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg kunne tenkt meg å sett Vice City med bedre grafikk, mindre bugs også at man har muligheten ril å velge side på starten av spillet, enten man vil være med Diaz, hatians eller politiet:p Lenke til kommentar
geLebob Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Diablo III Warcraft 4(Expansion) Duke Nukem (HL2 Grafikk) Starcraft II Lenke til kommentar
krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Skikkelig bump, men ganske artig å lese litt gjennom denne tråden nå i ettertid ettersom mange av spillene folk har ønsket enten har kommet eller er blitt annonsert Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ja, som Diablo III og Starcraft II. Btw, jeg ønsker meg MW3. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Et james bond spill som er bra. virkelig bra, slik som det chernobyl oppdraget i Cod4. Eller et stalker spill uten bugs. - Men kan ikke få alt jeg ønsker. edit for en trøtt skrivefeil. Endret 13. desember 2009 av Eaan Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Flere sandkasse spill som soldat i motstandsbevegelsen under 2. verdenskrig. Og ett spill fra 2.verdenskrig hvor du spiller fra tyskernes(de onde) side. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Kunne gjerne tenkt meg en nytt, ordentlig Donkey Kong spill! Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 World of Starcraft Ellers er jeg enig i et nytt Donkey Kong 64! Lenke til kommentar
Bykle Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Resident evil 1 remake remake HD Kingpin 2, seff med cypress hill bak all musikk/dialog slik som 1ern savner også spill som gir samme gode følelsen som soldier of fortune ga deg når du skjøt av kroppsdeler på folk med pumpehagle, men selve sjangeren er vel egentlig relativt oppbrukt Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 modern warfare 3,4,5,6,7,8.... Tror dere at det kommer? Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Om de tjener nok på de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå