Christian_ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Finnes det noen måter å finne ut det på? har en kamerat av meg som er sur på meg, og jeg vet ikke hvorfor... han logget seg på en gang og ble plutserlig borte, og jeg vil gjerne snakke med han om hvorfor han her sur på meg. finnes det noen måter? m.v.h Christian PS! Hvis feilpostet please flytt Lenke til kommentar
highlander Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Hvis du har msn plus, så vet jeg du kan laste ned MSN BlockChecker eller noe fra www.mess.be EDIT: Og med det samme så sier jeg at jeg hater MSN plus. Endret 29. september 2004 av highlander- Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 har ikke msn plus! noen andre måter? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) ja, jeg hadde engang en side hvor du kunne skrive inn en e-mail addresse, og så søkte den og fant ut om folk er online eller ikke, men har jo seff mistet den for lenge siden.. men skal se om jeg finner den igjen.. edit: fant en HER, men det ser ut som om den ikke funker akkurat nå... Endret 29. september 2004 av Musty Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 (endret) ja gjør det! høres henkelt og greit ut... EDIT: Ja ser ut som den ikke virker... får prøve en annen gang Endret 29. september 2004 av chs89 Lenke til kommentar
sim Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Lag en ny e-mail adresse. Legg ham til i MSN-katalogen til denne nye brukeren (regner med at det er en gutt, eller så er det ikke like morsomt/givende). På den måten vil du se om han er online. Så kommer det morsomme. Hvis du lager en e-mail-adresse som ligner en adresse en jente kunne ha hatt, og deretter utgir deg for å være jente. For så å konfrontere kameraten/ham med alt det skitne snakket han har klart å pøse ut. Så vil du få det ustyrtelig morsomt! Ja, jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
simba (= Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 www.blockstatus.com Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 EDIT: Og med det samme så sier jeg at jeg hater MSN plus. Second. Agree. Lenke til kommentar
sim Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hvorfor hater dere MSN Plus ? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hvorfor hater dere MSN Plus ? Kanskje ikke de tok av den spyware spørsmålet i installasjonen Lenke til kommentar
sim Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Tenkte meg at det var noe sånn. Da jeg brukte MSN Plus var det jo genialt. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 msn plus er helt genialt.. ingen ting i veien med det, så lenge du tenker selv og kjører "MANUELL" installering, og NO to sponsors... Jeg velger ALDRI automatisk install på noe som helst, og da slipper du slike ubehagelige "overraskelser" som kunne vært ungått.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå