Ace Rimmer Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Noen som har erfaring eller vet noe om dette er et bra kjøp? Fant den på www.elkjop.no i dag og 6795,- er det billigste jeg har sett av laptoper... Den skal bare brukes til office og surfing Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Den er bra nok til det du skal bruke den til. Det er en fin pris syns jeg, selvom det er Celeron. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Den er bra nok til det du skal bruke den til. Det er en fin pris syns jeg, selvom det er Celeron. Enig med deg. Dette er nok en helt grei maskin til det bruket. Prisen er jo også meget lav. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Fin pris ja. Men hadde jeg hatt 7000 til å kjøpe maskin ville jeg kanskje sett mot bruktmarkedet Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Fin pris ja. Men hadde jeg hatt 7000 til å kjøpe maskin ville jeg kanskje sett mot bruktmarkedet Problemet er at det ikke akkurat virker som det er ett lass av skikkelig gode bærbare tilsalgs på bruktmarkedet. Det virker også som ett problem at de få som selges ofte er veldig høyt priset. Kan jo også nevne fordeler med garanti og support ved å kjøpe nytt som kan være greit å ha. Men det er jo en god idé å sjekke. Lenke til kommentar
Ace Rimmer Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Har sett litt på bruktmarkedet, men prisen for en laptop på ca 1ghz ligger rundt 5000,- og det er litt i dyrt når en ny 2,4ghz celeron er så billig. Veldig kjekt med garanti om noe skal ta kvelden i maskina. Skal ta turen innom Elkjøp i morgen og se på maskina om jeg får tid. Jeg må sjekke om den støyer mye. Takker for god respons! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå