EviLEddiE Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Sjekk ut denne siden! Mange fete casemods der, som vil bli salgbare..! Mange vil sikkert si: "Hold deg langt vekke fra slikt, du får alltid best resultat hvis du gjør det selv!!! Det er ikke bra at enhver idiot får tilgang til en slik kasse, for da vil skillet mellom oss superduper-casemoddere og resten forsvinne!" Vel...da bør man være såpass intelligent å ikke følge denne linken! Jeg poster dette fordi jeg synes disse casemodene er bra, og er en fin inspirasjon til andre casemoddere. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 hehe... Kanskje det er håp for at slike som meg også kan få seg et tøft kabinett nå da? Snart begynner vel Obs! å selge dem også :wink: Da blir det nok ramaskrik her inne tenker jeg... [ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-05-13 17:22 ] Lenke til kommentar
oceana Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Greit nok at de er pene, men da er jo hele vitsen med casemod vekk, meningen er jo at det skal være et særpreg som du gir din kasse, dog inspirert av andre.... Litt av stilene med en sånn kasse forsvinner jo vis du dukker opp på et lan og det sitter et par til der med en kasse med samme design, bare i andre farger... Men definitivt et rått alternativ til de som vil ha en pc som ser bra ut uten å måtte slite med det selv. Ellers kan dere jo lese artikkelen på virtual-hideout.net, der det står om CDI kassene, meget fett :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå