zpitx Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Hadde tenkt å kjøpe meg et Gainward 6800 GT , men er meget usikker om det passer på mitt nf7-s kort . Jeg tror og har på følelsen at det kan kræsje i ram slotene og ide portene. Noen som vet mere om dette ? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 skal nok gå helt greit, har aldri hørt at det der har skjedd Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Passer fint, eller for å si det slik det passer akurat. Lenke til kommentar
zpitx Skrevet 29. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Det var godt å høre ! btw. noen som vet forskjellen på på Gainward 6800gt golden sample og "vanlig" 6800gt ? Lenke til kommentar
pback Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 FEIL! Det krasjer med IDE-porten ja! Måtte bøye vekk det røde dekselet for å få det inn! Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 FEIL! Det krasjer med IDE-porten ja! Måtte bøye vekk det røde dekselet for å få det inn! Jo du har rett,ide-porten ligger helt inn til kortet.Men skal går bra,tror jeg måtte ta vekk ide-kablen først og sett det inn igjen etter jeg har innstalert kortet.. Lenke til kommentar
zpitx Skrevet 30. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 det var jo litt kjipt da , må gå for x800pro da med tanke på plassen. Har radiator forann ide portene , så 6800gt vil nok mest sannsynlig kræsje i vann slangene også takker for svar ! Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Kjører med 2 kabler i Ide portene, og har da NV5 Silencer i tillegg. Ikke noe problem, men trangt nok. Lenke til kommentar
pback Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Kjører med 2 kabler i Ide portene, og har da NV5 Silencer i tillegg. Ikke noe problem, men trangt nok. Da kan ikke du ha NF7-S v2.0 og Gainward Geforce 6800GT(den med det SVÆRE røde dekselet med to vifter): www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301844&cks=PRL For det var absolutt IKKE MULIG å få kortet på plass i agp-porten uten modifisering! Lenke til kommentar
zpitx Skrevet 30. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Når du snakker om det rød dekselet , mener du vel kjøleren på skjermkortet? evnt. hvordan bøyde du det ? Lenke til kommentar
pback Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Det røde dekselet er ikke noen kjøler. det er bare en holder for viftene som blåser på kjøleribbene på kortet. Eg måtte skru løs den skruen som er i det hjørnet mot ide-slotene og bøye inn dekselet endel. Lenke til kommentar
zpitx Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg tok sjangsen å kjøpte et gainward 6800gt gs demo kort på komplett , jeg fikk det i dag Men kortet jeg fikk hadde referanse kjøler(og grønn pcb) tror jeg , i allefall ikke den store røde tingen. Det passet meg i grunnen bra med tanke på plassen , det var på hengende håret at jeg fikk plass på nf7-s kortet mitt , men det gikk uten modifikasjoner. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg tok sjangsen å kjøpte et gainward 6800gt gs demo kort på komplett , jeg fikk det i dag Men kortet jeg fikk hadde referanse kjøler(og grønn pcb) tror jeg , i allefall ikke den store røde tingen. Det passet meg i grunnen bra med tanke på plassen , det var på hengende håret at jeg fikk plass på nf7-s kortet mitt , men det gikk uten modifikasjoner. Det var jo overraskende.. Du har fått et referanse kort. så hyggelig å se at komplett å gainward driver med juks enda. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=275151&hl= (Men gainward påstår de har lagt sin hånd på det sånn at det er et GOLDEN SAMPLE kort) Skulle likt å se noen bevis og bekreftelser av nvidia at de kortene faktisk er basert på "håndplukkede" enheter. Lenke til kommentar
zpitx Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 ...håndplukket tar jeg med en klype salt , men er det noen vesentlige forskjeller mellom referanse kortet og "det endelige" ? Lenke til kommentar
Kristoffer(x1co) Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg tok sjangsen å kjøpte et gainward 6800gt gs demo kort på komplett , jeg fikk det i dag Men kortet jeg fikk hadde referanse kjøler(og grønn pcb) tror jeg , i allefall ikke den store røde tingen. Det passet meg i grunnen bra med tanke på plassen , det var på hengende håret at jeg fikk plass på nf7-s kortet mitt , men det gikk uten modifikasjoner. Det var jo overraskende.. Du har fått et referanse kort. så hyggelig å se at komplett å gainward driver med juks enda. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=275151&hl= (Men gainward påstår de har lagt sin hånd på det sånn at det er et GOLDEN SAMPLE kort) Skulle likt å se noen bevis og bekreftelser av nvidia at de kortene faktisk er basert på "håndplukkede" enheter. han kjøpte jo et demo kort da.... Lenke til kommentar
TDK Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg tok sjangsen å kjøpte et gainward 6800gt gs demo kort på komplett , jeg fikk det i dag Men kortet jeg fikk hadde referanse kjøler(og grønn pcb) tror jeg , i allefall ikke den store røde tingen. Det passet meg i grunnen bra med tanke på plassen , det var på hengende håret at jeg fikk plass på nf7-s kortet mitt , men det gikk uten modifikasjoner. Det var jo overraskende.. Du har fått et referanse kort. så hyggelig å se at komplett å gainward driver med juks enda. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=275151&hl= (Men gainward påstår de har lagt sin hånd på det sånn at det er et GOLDEN SAMPLE kort) Skulle likt å se noen bevis og bekreftelser av nvidia at de kortene faktisk er basert på "håndplukkede" enheter. Demo kortet han kjøpte var nok fra den første lasten med kort komplett fikk inn. Det er likevel et GT Golden sample kort, men med standard kjøler. Dette passet jo han bra ettersom det hadde vært mye bry med den røde kjøleren. Har selv dette kortet meed den røde kjøleren og måtte flytte to Hardisker for og få plass.... Et jævlig langt kort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå