Gå til innhold

G..6800 GT på nf7-s?


zpitx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjører med 2 kabler i Ide portene, og har da NV5 Silencer i tillegg. Ikke noe problem, men trangt nok.

Da kan ikke du ha NF7-S v2.0 og Gainward Geforce 6800GT(den med det SVÆRE røde dekselet med to vifter):

 

www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301844&cks=PRL

 

For det var absolutt IKKE MULIG å få kortet på plass i agp-porten uten modifisering!

Lenke til kommentar
Jeg tok sjangsen å kjøpte et gainward 6800gt gs demo kort på komplett , jeg fikk det i dag :D Men kortet jeg fikk hadde referanse kjøler(og grønn pcb) tror jeg , i allefall ikke den store røde tingen. Det passet meg i grunnen bra med tanke på plassen , det var på hengende håret at jeg fikk plass på nf7-s kortet mitt , men det gikk uten modifikasjoner.
Lenke til kommentar
Jeg tok sjangsen å kjøpte et gainward 6800gt gs demo kort på komplett , jeg fikk det i dag :D Men kortet jeg fikk hadde referanse kjøler(og grønn pcb) tror jeg , i allefall ikke den store røde tingen. Det passet meg i grunnen bra med tanke på plassen , det var på hengende håret at jeg fikk plass på nf7-s kortet mitt , men det gikk uten modifikasjoner.

Det var jo overraskende..

 

Du har fått et referanse kort.

så hyggelig å se at komplett å gainward driver med juks enda.

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=275151&hl=

 

 

(Men gainward påstår de har lagt sin hånd på det sånn at det er et GOLDEN SAMPLE kort)

 

Skulle likt å se noen bevis og bekreftelser av nvidia at de kortene faktisk er basert på "håndplukkede" enheter.

Lenke til kommentar
Jeg tok sjangsen å kjøpte et gainward 6800gt gs demo kort på komplett , jeg fikk det i dag  :D  Men kortet jeg fikk hadde referanse kjøler(og grønn pcb) tror jeg , i allefall ikke den store røde tingen. Det passet meg i grunnen bra med tanke på plassen , det var på hengende håret at jeg fikk plass på nf7-s kortet mitt , men det gikk uten modifikasjoner.

Det var jo overraskende..

 

Du har fått et referanse kort.

så hyggelig å se at komplett å gainward driver med juks enda.

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=275151&hl=

 

 

(Men gainward påstår de har lagt sin hånd på det sånn at det er et GOLDEN SAMPLE kort)

 

Skulle likt å se noen bevis og bekreftelser av nvidia at de kortene faktisk er basert på "håndplukkede" enheter.

han kjøpte jo et demo kort da.... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg tok sjangsen å kjøpte et gainward 6800gt gs demo kort på komplett , jeg fikk det i dag  :D  Men kortet jeg fikk hadde referanse kjøler(og grønn pcb) tror jeg , i allefall ikke den store røde tingen. Det passet meg i grunnen bra med tanke på plassen , det var på hengende håret at jeg fikk plass på nf7-s kortet mitt , men det gikk uten modifikasjoner.

Det var jo overraskende..

 

Du har fått et referanse kort.

så hyggelig å se at komplett å gainward driver med juks enda.

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=275151&hl=

 

 

(Men gainward påstår de har lagt sin hånd på det sånn at det er et GOLDEN SAMPLE kort)

 

Skulle likt å se noen bevis og bekreftelser av nvidia at de kortene faktisk er basert på "håndplukkede" enheter.

Demo kortet han kjøpte var nok fra den første lasten med kort komplett fikk inn.

Det er likevel et GT Golden sample kort, men med standard kjøler.

 

Dette passet jo han bra ettersom det hadde vært mye bry med den røde kjøleren.

 

Har selv dette kortet meed den røde kjøleren og måtte flytte to Hardisker for og få plass....

 

Et jævlig langt kort...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...