Shotherra Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Det jeg lurer på er hvor lenge nettbutikkene gir garanti på delene! Som F.eks skjermkort, hk, cpu... Og ja, kan jeg bytte kjøler på mitt skjermkort men mister jeg garantien da. Eller ved at skjermkort feiler og jeg har ikke org. kjøler på når jeg leverer det inn?? (Er denne feilpostet, så vennligst flytt den, Ikke steng den..) Endret 29. september 2004 av CorVette Lenke til kommentar
Selle Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 DU har MIST et år garanti på alt de selger, men har du byttet kjøler på grafikkortet, gjelder ikke garantien Enkelte produkter har lenger garanti gitt av produsenten Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Garanti er 1år. Men en har 2års reklamasjonsrett. Dette på grunn av at datakomponenter har en forventet levetid på minst 2år. Reklamasjons retten har dekket alt eg har sendt inn. Men garantien bortfaller ved "modifikasjoner" på tingen, i dette tilfelle kjøler bytte. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 bytting av kjøler, flashing/modding og overklokking bryter garantien ja. Om du ikke gjør noe med kortet ditt, så har du rett til å få alle produksjonsfeil reparert i 2 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå