Frozen Demon Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Har ca 50 grader celsius stabilt hele tida, og synes det er litt mye... så jeg lurer på hva som er normal temperatur på en AMD 64 socket 939 cpu og hva som er på grensa til og ødelegge prosessoren. thx. Plz svar kjapt, jeg tørr ikke skru på den nye dataen min Endret 29. september 2004 av Frozen Demon Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 50 grader går fint det. DU skal opp i en 80-90 grader før cpu'en tar skade. Hvordan/hvor har du målt temperaturen? Har du kabinettvifter? Hvilket kabinett har du. Du kan prøve å ta av døra til kabinettet for å se om temperaturen faller Lenke til kommentar
Frozen Demon Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Takker for svar. Har sånn "guru clock" som følgte med hovedkortet til og måle temperaturen med. Kabinettet mitt trur jeg heter gaming bomb. Skal ta av døren ja, god ide. Den gruru clocken måler foresten også 40 grader på noe som heter PWM, hva er det? Lenke til kommentar
per-fast Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 PWM er PSU, strømforsyningen din.. Ta en titt her http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=10728 Mvh Per R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå