Gå til innhold

en billig bra 512mb spiller?


e321

Anbefalte innlegg

Skal kanskje kjøpe meg eller ønske meg en mp3 spiller.

Skal ha 512mb eller mer, men satser på 512 siden alt over blir for dyrt.

Den skal koste 1-2K, men billigst mulig selvsagt.

Med tanke på lyden bør den ha høyt volum og god bass(men bass'n har vel ikke så mye med sleve spilleren å gjøre...).

 

Den bør ha radio, lang levetid på batteriene, bra design å ikke minst: Liten og lett.

 

Er det noen som har noe å anbefale i denne klassen??

Skal sikkert bruke koss porta pro som hodetelefoner...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Creative Muvo TX FM 512MB. Den fungerer veldig bra, selv om batteridekslet er kanskje litt flimsete. Trenger ingen drivere, bare å dra over filer til spilleren. I tillegg er spilleren veldig lett og har god radio. Meget bra i bruk med tanke på meny og navigering. Går på et AAA batteri, og hittil har jeg erfart at det varer ca. 1 uke. Koster ca. 1500kr.

 

Designen er ... hmm, tja, sånn passe. Lyden duger for meg, men kunne vært et lite hakk bedre. Synes den er i blant litt flat. Har testet med gode hodetelefoner uten større forbedring.

Lenke til kommentar

Støtter Zenit angående MuVo TX FM 512mb. Har 256-versjonen selv, og er kjempefornøyd jeg også. Må spesielt skryte av 5bånds equaliseren, som fungerer meget bra, samt 4 forhåndsinnstilte equaliserprofiler.

 

Ellers kan MuVo2 være noe å se på for deg. Den koster 1799 på komplett, og har hele 4gb plass.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122953&cks=PRL

Endret av NoXify
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...