Gå til innhold

1 år på forumet!

Kenneth Dammyr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fyllte 1 år på forumet for ikke så lenge siden selv. ;)

^thomas^det er jo sykt! over 7000 poster på et år! :wow:

Edit: Postcounten min ville nok hadde nok vært en stor del større hadde det ikke vært for at jeg var uten pc i et halv år...

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Heisann. Jeg har vist fylt 1 år jeg også. Og... jeg har ikke akkurat slått rekorden i posting. Men det er ikke hvor mye du poster, men HVA du poster.

Dessuten, mesteparten av tiden på forumet tilbringer jeg i VB-delen, og den er mildt sagt inaktiv mesteparten av døynet. Det har tatt seg opp i det siste, men enkelte ganger kan det hende at siste besvarte tråd var flere dager siden.

Lenke til kommentar

Edit: Postcounten min ville nok hadde nok vært en stor del større hadde det ikke vært for at jeg var uten pc i et halv år...

Hehe, vet. :)

Tror imidlertid jeg er den mest aktive brukeren på forumet. Har seffølgelig ikke noe fasittsvar på dette, men jeg bare gjetter.

Lenke til kommentar

Hehe, vet. :)

Tror imidlertid jeg er den mest aktive brukeren på forumet. Har seffølgelig ikke noe fasittsvar på dette, men jeg bare gjetter.

Det tror jeg å! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...