Kenneth Dammyr Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hurra Fant ut at jeg i går fylte et år på forumet. Vil bare rose alle og enhver for et fantastisk forum, hvor jeg har lært masse og fått fikset mange problemer. Forhåpentligvis har jeg kanskje hjulpet noen også Så får vi bare ønske alle nye medlemmer velkommen til verdens beste forum! Party Party Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 UÆÆÆÆ!! Jeg hadde jo bursdag for leeenge siden uten at jeg visste det... Tiden flyr... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Fyllte 1 år på forumet for ikke så lenge siden selv. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Doh! Fylte 1 år i august, glemte hele greia! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Fyllte 1 år på forumet for ikke så lenge siden selv. ^thomas^det er jo sykt! over 7000 poster på et år! Edit: Postcounten min ville nok hadde nok vært en stor del større hadde det ikke vært for at jeg var uten pc i et halv år... Endret 1. oktober 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Heisann. Jeg har vist fylt 1 år jeg også. Og... jeg har ikke akkurat slått rekorden i posting. Men det er ikke hvor mye du poster, men HVA du poster. Dessuten, mesteparten av tiden på forumet tilbringer jeg i VB-delen, og den er mildt sagt inaktiv mesteparten av døynet. Det har tatt seg opp i det siste, men enkelte ganger kan det hende at siste besvarte tråd var flere dager siden. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Fyllte 1 år på forumet for ikke så lenge siden selv. ^thomas^det er jo sykt! over 7000 poster på et år! Edit: Postcounten min ville nok hadde nok vært en stor del større hadde det ikke vært for at jeg var uten pc i et halv år... Hehe, vet. Tror imidlertid jeg er den mest aktive brukeren på forumet. Har seffølgelig ikke noe fasittsvar på dette, men jeg bare gjetter. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Fyllte 1 år på forumet for ikke så lenge siden selv. ^thomas^det er jo sykt! over 7000 poster på et år! Edit: Postcounten min ville nok hadde nok vært en stor del større hadde det ikke vært for at jeg var uten pc i et halv år... Hehe, vet. Tror imidlertid jeg er den mest aktive brukeren på forumet. Har seffølgelig ikke noe fasittsvar på dette, men jeg bare gjetter. Det tror jeg å! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 18.8 innlegg per dag...mot mine 0.2 Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Tror imidlertid jeg er den mest aktive brukeren på forumet. Forresten, er det lenge siden du ble medlem-mod? Har ikke lagt merke til det før nå... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Tror imidlertid jeg er den mest aktive brukeren på forumet. Forresten, er det lenge siden du ble medlem-mod? Har ikke lagt merke til det før nå... samme lurer jeg å på, Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ja, jeg ble bruker-mod i dag. Foregår mye dårlig posting i spillekategoriene for tiden, så jeg har i hovedsak fått ansvaret for de kategoriene. Ellers gode observasjoner. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ja, jeg ble bruker-mod i dag. Foregår mye dårlig posting i spillekategoriene for tiden, så jeg har i hovedsak fått ansvaret for de kategoriene. Ellers gode observasjoner. Får du noe for det? Eller er det bare for "gøy"? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Det er seffølgelig av egen interesse. Skader ikke å ordne opp mens man først bruker halve dagen på å surfe igjennom innleggene man finner vet dere. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Det er seffølgelig av egen interesse. Skader ikke å ordne opp mens man først bruker halve dagen på å surfe igjennom innleggene man finner vet dere. Helt enig, jeg hadde gjerne vært en bruker-mod av egen interesse jeg også. Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 grabba med 1 år da.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg har bursdag om 4 måneder jeg da.. da fyller jeg 1 år! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg har bursdag om 4 måneder jeg da.. da fyller jeg 1 år! åh? hva har du lyst på i gave ? en lekebil ? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Doh! Fylte 1 år i august, glemte hele greia! Samme her. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Har nå vært her i over to år. Snart 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå