Gå til innhold

"Ikke skrap her"

-Teddy-

Anbefalte innlegg

På ringkontant osv står det "Ikke skrap dette" eller noe sånt, samme _gjorde_ det på flakslodd, mulig det er noen lodd det fremdeles er sånn "Ikke skrap her" greier på og. Hvorfor i all verden er det slike felter??? På ringkontant står det jo bare koden en gang til, skjønenr ikke why... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi du skal ha noe å lure på ;)

Eller så kan det være at de tenker at om de har muligheten til å skrape hemmelig felt og det første kodefeltet er feil, så skraper man kanskje det andre... Og da kan man ikke klage... Penger spart for Telenor..

Og tenk om en som skraper fram en million skulle ved et uhell skrape ikke-skrap-feltet, da sparer jo flax-lodd-selskapet litt :ermm:

Lenke til kommentar
Joda, men hva er poenget med å ha et skrapefelt når man ikke skal skrape der? Det er jo en tap-tap situasjoin for oss forbrukere uansett... for hvis man skraper er det  et eller annet man ikke kan gjøre, og hvis man lar være, hva er poenget???

Ring Telenor å spørr! :p

Ringe....Telenor (grøss). :cry:

:!:

Lenke til kommentar
Eller så kan det være at de tenker at om de har muligheten til å skrape hemmelig felt og det første kodefeltet er feil, så skraper man kanskje det andre... Og da kan man ikke klage... Penger spart for Telenor..

Og tenk om en som skraper fram en million skulle ved et uhell skrape ikke-skrap-feltet, da sparer jo flax-lodd-selskapet litt :ermm:

Akkurat det eneste jeg kan komme på og.... Slemme folk... :hmm::p

Lenke til kommentar

Hm, er det ikke det ikke ett kontroll nr av noe slag da?

Vist f.eks det oppstår diskusjon av att noe er forfalsket, eller noe ikke fungerer?! :roll:

Samma ka det er vell? Men det burde ikke stå "Ikke Skrap Her", jeg har en tendens til å gjøre det motsatte av det jeg får beskjed om :p

Lenke til kommentar

Hm, er det ikke det ikke ett kontroll nr av noe slag da?

Vist f.eks det oppstår diskusjon av att noe er forfalsket, eller noe ikke fungerer?! :roll:

Samma ka det er vell? Men det burde ikke stå "Ikke Skrap Her", jeg har en tendens til å gjøre det motsatte av det jeg får beskjed om :p

Kunne ha vært en tanke hvis det bare ikke hadde stått nr'et en gang til under "ikke skrap her" feltet.. (På ringkontant) Har ikke sjekket på en stund, men det gjorde iallefall det før... :hmm: Eller er det egentlig det samme? Er litt trøtt, tenke klart er ikke min greie.

Lenke til kommentar
hvis du skraper der finner du koder til spesielle steder i Pentagon, og FBI ;)

Hmm! *teste* :p

Tror ikke det :p

Skjønner jo det der med forfalskning av greier og greier, men hva er pointet bår alle vet at det bare er ladekoden som står en gang til under der? Eller er det ikke sånn lenger? Var sånn for et halvt år siden iallefall...!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...