Merlin Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Når jeg trykka på details knappen på 3DMARK05 får jeg opp følgende: Upgrade Slot 1 HyperThreadingTechnology Available - Disabled Capabilities MMX, CMov, RDTSC, SSE, SSE2, PAE Version Intel® Pentium® 4 CPU 2.53GHz Står at HyperThreading er available men at det er disabled?! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Sjekk i BIOS om du har noe valg til å enable den. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Sjekk i BIOS om du har noe valg til å enable den. Skal sjekke brb Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hvis du har en P4 2,53GHz (b modellen) har du nok ikke hyperthreading. Om jeg ikke husker feil var det når c modellen kom at det ble hyperthreading (husker nok rett) http://www.intel.com/products/desktop/proc...tium4/index.htm Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Hvis du har en P4 2,53GHz (b modellen) har du nok ikke hyperthreading.Om jeg ikke husker feil var det når c modellen kom at det ble hyperthreading (husker nok rett) http://www.intel.com/products/desktop/proc...tium4/index.htm Du har visst rett, well it was worth a try Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 vel. den største b modellen har vel HT den også. Den jeg tenker på er 3.06 ghz (533 mhz bus) modellen... hvis ikke det er en c-modell da? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ut fra det som kommer fram på den linken jeg postet er det ikke HT på den Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 vel. den største b modellen har vel HT den også. Den jeg tenker på er 3.06 ghz (533 mhz bus) modellen... hvis ikke det er en c-modell da? 3,06Ghz er B-stepping Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå