Kenneth Solfjeld Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Bruker den i kombinasjon med Steelpad gaming glove, IceMat padsurfers v2 og fUnc anti friskjon spray. Anbefales for alle spillere Bruk heller Hyperglides i stedet for den der padsurfer teipen!! Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Bruker den i kombinasjon med Steelpad gaming glove, IceMat padsurfers v2 og fUnc anti friskjon spray. Anbefales for alle spillere Bruk heller Hyperglides i stedet for den der padsurfer teipen!! Vel, jeg kjøpte alt dette fra en butikk samtidig (komplett). De selger ikke hyperglides som jeg kunne se. Lenke til kommentar
jagr Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har denne matten selv og er meget fornøyd ;D Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Synes matten var bra i et halvt år men ble slitt og dårlig gli selv med nye skatez. Har prøvd i det seinere IceMat den var bra glid men ikke noe behagelig matte. Også prøvd Steelpad 4D harplast men dårlig kvalitet slet den ut etter 1 mnd. Men har gått i innkjøp av en Q-PAD XXXL og dette var noe helt annet. Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 I bruk:Jeg testet matten Logitech Mx510 og med følgende spill: Vil bare gjøre oppmerksom på at du har skrevet en liten feil. Det skal sikkert stå "Jeg har testet matten med Logitech Mx510." Denne musmatta høres veldig bra ut. Lurer på å kjøpe den. Har lest om den andre steder på nettet også, hvor den har fått for det meste bra kritikk. Men jeg har hørt at den slites fort, og at den derfor må byttes ut ettet ikke så alt for lang tid... Er dette rett? Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Lol!, jeg bruker ikke matte, brulker bare pulten, funker fett det! Hva er da vitsen i å poste i denne tråden? Unnskyld meg, men vi ønsker ikke å høre om annet snakk enn om musmatte-relaterte kommentarer i denne tråden. Alt annet ses på som SPAM. Vær saklig. Ikke spam. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 I bruk:Jeg testet matten Logitech Mx510 og med følgende spill: Vil bare gjøre oppmerksom på at du har skrevet en liten feil. Det skal sikkert stå "Jeg har testet matten med Logitech Mx510." Denne musmatta høres veldig bra ut. Lurer på å kjøpe den. Har lest om den andre steder på nettet også, hvor den har fått for det meste bra kritikk. Men jeg har hørt at den slites fort, og at den derfor må byttes ut ettet ikke så alt for lang tid... Er dette rett? Takk for tipset Hva er da vitsen i å poste i denne tråden? Enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå