Gå til innhold

fUnc sUrface 1030


Passasjer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Hvis man først skal kjøpe seg en tøymatte kan man vel kjøpe en bra en, som f.eks Q-Pad Lowsense? "

 

Det er nettop det at allsop -er- bra, litt vanskelig å få det inn at en matte til snaue 60kr kan være bedre enn en til 250?

Har du i det hele tatt prøvd en ordentlig musematte? Tror du vil få sjokk...

Lenke til kommentar
"Hvis man først skal kjøpe seg en tøymatte kan man vel kjøpe en bra en, som f.eks Q-Pad Lowsense? "

 

Det er nettop det at allsop -er- bra, litt vanskelig å få det inn at en matte til snaue 60kr kan være bedre enn en til 250?

Har du i det hele tatt prøvd en ordentlig musematte? Tror du vil få sjokk...

Det vi har sett i tester er at ingen matter har seiret over Q-Pad (i sin klasse, tøymatter). Reviews

 

"A product i recomend to everyone !"

 

"The Qpad and Glidz make gaming like a ride in a Ferrari, where you are the Schumacher of your mouse"

 

"QPAD Roundup winner in big test! "

 

"Für Spieler und andere Anwender ist diese Unterlage das zur Zeit beste Produkt. "

 

"Q-Pad er en veldig behagelig musematte å spille med" <- Gamer.no

 

"Det er ubeskriveligt at musen kan føres så blidt og let hen over musemåtten"

 

"Besten Mauspads am Markt!"

 

osv..

Lenke til kommentar

Må dessverre si meg uenig i det du skriver her Spindre,

 

eXactmat slår Qpad ned i støvlene, med skatez og den glatte siden, får emat en betydelig bedre gli en det samme med Q-pad, jeg har begge, så tro meg, det er en grunn til at jeg ga Q-pad til broren min.

 

Qpad har komfort, men exactmat er overlegen på praktiske egenskaper, design, kontroll og fart.

 

Jeg ser dessuten at Emat ikke er tatt med i sammenligning i de fleste av de reviewene engang :(

Lenke til kommentar

Overlegen er å ta hardt i. Glid er ikke alt.

 

"design, kontroll og fart."

 

Design, Har det noe å si ? Ser ikke på det som en praktisk egenskap

Kontroll, har ekstremt bra kontroll på min Q-Pad

Fart, bedre fart = dårligere kontroll opplever iallefall jeg. Så da gidder jeg ikke si mer. Og når det gjelder komfort, ingen harde matter kan slå en tøymatte (iallefall ikke her i huset). Og med tanke på prisen, :whistle:

 

Og les hva jeg skriver :

(i sin klasse, tøymatter)

 

edit: og en ting til, hvis eXactMat slår Qpad ned i støvlene, hvorfor ble den ikke tatt med i topp 3 i gamer.no's musematte test ? Den slår ikke Q-Pad ned i støvlene mao.

 

edit2:

Det vi har sett i tester er at ingen matter har seiret over Q-Pad

Uenig eller ikke, det er kun sannheten, hvorfor skal du være uenig i den ? :roll:

Endret av SpinNdre
Lenke til kommentar
HÅRD, lätt. QPAD är sämsta musmattan som gjorts.

 

1.För stor

2.För ful

3.För dålig kontroll på glidet

 

---------------------------

 

Jag har valt razer´s eXactMat pga att den inte blir varm å klibbig som fUnc å qpad, och den håller ca 5 ggr längre än fUnc pga att det är anodiserat aluminium och inte "plast".

 

----------------------------

 

...If you’re in the market for a new mousing surface or two, Razer’s eXactMat is a product to keep on your watch list. The two-sided approach provides two distinctly different surfaces for application-specific or mouse-specific use. The limited edition neoprene sleeve is eye catching and protects the surface during transport or display. Altogether, it’s a well-designed mousing surface that will fit nicely into almost any situation.

 

Score 97 points

 

---------------------------------

 

Fant dessverre ingen roundups der disse 2 er satt opp mot hverandre, eneste gamer.no sin test der S&S merkelig nok kom før den :ohmy:

Lenke til kommentar
I sine kategorier ja...

 

Du  klager på at utdragene fra testene jeg finner er useriøse?

 

Du finner jo reviews fra produsentens egne hjemmesider ^^

Det står den er for stor :p Det er jo poenget, den heter jo XXXL liksom.

Skjønner ikke hva han mener med for dårlig kontroll på glidet heller. Men som sagt aller først, i tøymatte klassen. Synst dog eXactMat koster litt for mye. ^^

Endret av SpinNdre
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Innlegg bestående av en quote og en smiley kan vi vel ha oss frabedt...

 

Steelpad gaming glove hjelper hvis du svetter mye på hendene, samt at du blir varmere (dvs, du blir ikke stiv) og det gir god støtte for håndleddet..

 

Dette er et produkt med godt potensiale, og kan komme mange gamere til nytte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...