Passasjer Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) fUnc - focused on fUnctionality. Det er slagordet til den nå litt aldrende musematten fUnc sUrface 1030. Matten kjøpte jeg fra microplex.no. Da hadde jeg lyst til å prøve noe annet en Steelpad 4S. Steelpad 4S er laget i aluminium, fUnc er laget i plastikk. Produktet: Matten er som sagt laget av plastikk. Den har 2 sider, en grov side og en litt glattere side. Jeg har kun brukt den glatte siden. Matten ligger i en gummibase som holder matten på plass og gjør at den ikke sklir. Matten har en lav profil, omtrent like lav som Steelpad4S. Det følger med en liten lednings-klips, som man setter fast på i gummibasen. Man tar så ledning og lager en sirkel, og setter den inn i klipsen. Voila, nå slipper du ledningstrøbbel! Det skal også nevnes at matten kommer i en utrolig flott boks av en eller annen type metall. Veldig stilig! I bruk: Jeg testet matten med Logitech Mx510 og med følgende spill: *Counter-Strike 1.6 *Doom3 (SP) *Unreal Tournament 2004 Counter-Strike: Jeg merket en litt forskjell fra Steelpad 4S. fUncen var glattere, raskere og mer behagelig å bruke. Jeg gikk aldri tom for plass. Dog ble jeg ingen bedre spiller av å bruke fUncen, særlig ikke da jeg hadde brukt Steelpad 4S, som er en veldig god matte, før. Men fUncen var som sagt glattere,raskere og mer behagelig å bruke. Doom3: I et singleplayer spill som dette, er det ikke så ekstremt viktig med supermatter og supermus. Men jeg merket som før en økning i glid, komfort og reaksjonstid. Grunnet dens lave profil og gode glid, kunne jeg sitte lang tid uten å få vondt i armen. Unreal Tournament 2004: Her var det forskjell. fUncen, med sin utrolige fart, hjalp meg med å få "det lille ekstra." Fraggene kom som snø om vinteren. Siden reflekser teller mye i dette spillet, var det en fordel at matten er ekstremt glatt. Konklusjon: Kjempematte! Denne er absolutt en av de aller beste. Den fåes for 195 kr hos komplett.no. Rating: 9/10 Endret 20. februar 2005 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Bra saker. Har den selv og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Holder selv på å lage en test av Q-PAD Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Bra test! Kjøpte fUnc for 2 uker siden, og det var helt enorm overgang fra blå filt til fUnc. Jeg har, tro det eller ei, blitt mye bedre i CS 1,6. Kan reagere raskere og aime bedre. 9/10 her også! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 betalte selv 320 spenn for denne matta.. *grøss* Lenke til kommentar
ersa Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det er en bra matte dette . Men etter en stund blir antifriksjonsmiddelet slitt av. Dette får man kjøpt nytt av på microplex. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det er en bra matte dette . Men etter en stund blir antifriksjonsmiddelet slitt av. Dette får man kjøpt nytt av på microplex. 95 spenn er ganske mye for en lita flaske med noe guffe inni. + 100 kroner i frakt.. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Må innrømme at pengene folk nå tjener på folks fragge-glede/ønske kommer på stadig mer overraskende fronter (tenker på den flasken med påfylling av antifriksjonsmiddelet), tviler på at den flasken koster mange kronene i innkjøp... Men noe sted må jo bedriftene håve inn, samme med Elkjøp, Lefdal og lignende butikker og for eksempel TV-apparater vs diverse kabler. Det er kablene de tjener noen ordentlige prosenter på Vil ellers bare fylle på med godord - jeg liker også func-musemattene veldig godt, og vil samtidig oppfordre de som enda ikke har gjort det til å legge deres erfaringer inn i produktguiden/prisguiden. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Holder selv på å lage en test av Q-PAD Gleder meg! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hadde Func før jeg, men gikk over til Steelpad S&S. Den ruler. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Er S&S glattere en fUnc? Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg betalte selv 295 kr for den.. Sant at den koster 95 kr noen sted?? Er hverfall kjempe fornøyd med min fUnc! Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 fUnc Passer meget fint med Logitech MX1000 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Er S&S glattere en fUnc? Den er grovere, dermed glattere.. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Kjempe test Har denne matten selv, men begynte å slite litt på årene, så jeg kjøpte en steelpad 4D (som egentlig er prikklik fUnc, bare litt forskjell i gliden, og ser ikke så fin ut som fUncen), denne, solgte jeg igjen, sammen med MX500'n min, når jeg fikk Razer Viperen Nå venter jeg bare på Razer eXactmat, samt å teste den her Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Er S&S glattere en fUnc? Den er grovere, dermed glattere.. Er grovere lik glattere?! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Synes grov glir bedre jeg. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Det er nok noe om at det blir mindre kontakt mellom overflaten og musa hvis den er grov. Siden musa sklir på alle utdypningene, blir det mindre plass å kjøre på. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Whoops! Dagens dobbel.... Endret 19. oktober 2004 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Lol!, jeg bruker ikke matte, brulker bare pulten, funker fett det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå