levlex Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ukens prisfall: E700 Ukens prisfall er Samsung E700. Telefonen er blitt en suksess på grunn av sammensetningen av VGA-kamera, TFT-skjerm og lekkert design i en og samme telefon. Nå har prisen med abonnement i prisguiden falt 78 prosent. Les artikkelen her Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Er bare konge telefon. Liten og digg. Har betsillt en til hver i familien jeg ) Noen som har den telefonen her?? Dele erfaringer!!! Lenke til kommentar
robot Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Samsung E700 er en kjempe fin telefon. For søsteren min har e700 og hun er kjempefornøyd. Og jeg har testet den litt selv også. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Syns det er dumt at dere regner Ukens Prisfall som er MED abbonement.. Bedre uten Abb vel? Lenke til kommentar
defzx Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Er bare konge telefon. Liten og digg. Har betsillt en til hver i familien jeg ) Noen som har den telefonen her?? Dele erfaringer!!! Du sier du har bestilt mange av den?? Koster det ikke 299,- pluss 119,- kroner vær måned i 12 måneder? Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Stemmer det, men det er fortsatt en knallpris. ca 1750 kr ferdig betalt, og brukbart billig abbonnement også, Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Vi veksler mellom priser med og uten abonnement. Denne uken var det ingen attraktive prisfall på bindingsfrie telefoner, mens E700-fallet derimot var ganske spektakulært (over 2500 kr i subsidiert pris). Neste uke blir det kanskje en telefon u/abonnement Lenke til kommentar
traxt0r Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Noen som sanser at E700 kanskje blir satt ned med djuice non-stop abo. å? Hadde vært digg Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Noen som har den telefonen her?? Dele erfaringer!!! Det er en flott telefon, men jeg bytta min med Nokia bare etter et par måneder p.g.a funksjoner jeg ikke var fornøyd med eller som manglet. Samsung lager veldig fine og bra telefoner men de har ikke snøring på å lage enkle logiske menyer og funksjoner og sånt. Programvaren til pc'n er forresten latterlig dårlig. Håper de blir flinkere i fremtiden for telefonene er kanonbra på alle andre måter. Endret 4. oktober 2004 av Ferdinand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg