Sprayer Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hei, så i 3dmark 05 at det stod: Total AGP Memory 64 MB, dette virker da lite når jeg sitter med 1GB ram. Er det noe sted jeg kan sette opp dette? Mener å ha sett det i bios før, men jeg fant det ikke der nå... Lenke til kommentar
kasol Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 du kan endre dette i bios. På mitt Gigabyte måtte jeg trykke ctrl+F1 tror jeg for å komme inn på riktig del av bios...husker ikke helt. Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Vet at det kan endres i bios på noen Hovedkort. Men jeg kan ikke finne det på det jeg har nå. Er det ikke mulig å bruke et progam eller no i Windows til dette? Edit: Har dette hovedkortet: MSI 845E Max2-BLR Endret 29. september 2004 av Sprayer Lenke til kommentar
brillan Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Den skal stå på 128 eller 64 for best ytelse. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Det er vel minne på GPU 3Dmark mener. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hvis jeg ikke husker feil, står det under Advanced Chipset Settings. Det heter AGP Aperture Size. Størrelsen sier hvor mye system RAM som kan brukes av AGP grafikkortet. Du må vel trykke Delete under bootup siden du har MSI kort(?). Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Hvis jeg ikke husker feil, står det under Advanced Chipset Settings. Det heter AGP Aperture Size.Størrelsen sier hvor mye system RAM som kan brukes av AGP grafikkortet. Du må vel trykke Delete under bootup siden du har MSI kort(?). Stemmer at jeg skal trykke del ja, men det er ingen option for AGP Aperture Size der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå