gisse81 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Er dette en bra pc i forhold til pris?? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Du bør seriøst revurdere hva du skriver i emnefelt... "Hva med denne?" er ikke akkurat en beskrivende tittel. Den sier faktisk ikke en dritt On topic: Jeg har sett mye verre tilbud ihvertfall... Men den artikkelen sier ikkeno om hva slags grafikkkort det er... kun at det er 256MB minne på det. Så er ikke godt å si om den faktisk er verdt pengene eller ikke. Jeg for min del tviler litt, ettersom elkjøp & expert pleier å ta seg godt betalt for (mindre bra) PC'er. Finnes vel kanskje unntak men... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg