Gå til innhold

ASUS tweak utility

hce

Anbefalte innlegg

Etter et lite h**** med sidene til ASUS fant jeg endelig en tweak utility (versjon 3.6 mot 3.5 på siden dems). Er denne bra å bruke til tweaking eller er det noe annet jeg burde bruke istedenfor?

Snart vannkjølt ASUS G3Ti500 som skal vise muskler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-13 18:09, Zabre777 skrev:

Hei

Jeg har akkurat fått tak i et slikt kort jeg også, og selvfølgelig må det vannkjøles..

Jeg har funnet en vannkjøler til både minnet og gpu'en på Cool-Computers.. Litt/mye dyr, men den ser bra ut.

Den ser veldig bra ut, finnes den i Norden/Europa et sted? Hvordan blir det å importere den til Norge?

Jeg har sett på en sak som bare kjøler GPU, men minne på 500Mhz++ gir også en del varme, da bra med vannkjøling på disse også.

Har du bestilt/fått kjøleren? Hva kostet den deg? Stress med toll?

Resultater på min overklokking er nok litt kjipe tror jeg, da jeg sitter på en p3 750@1Ghz+, blir ikke full utnyttelse av G3en da, skulle hatt en P4 NW...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-13 16:41, hce skrev:

Etter et lite h**** med sidene til ASUS fant jeg endelig en tweak utility (versjon 3.6 mot 3.5 på siden dems). Er denne bra å bruke til tweaking eller er det noe annet jeg burde bruke istedenfor?

Snart vannkjølt ASUS G3Ti500 som skal vise muskler.

hvor høyt går den med luft kjøling (GPU,RAM) ?

Lenke til kommentar

Luft:

Lite over vanlig specs (2% kanskje), men GPUen min er 53-54 grader dønn stabilt, så det tyder på at "boxed" ribbene ikke klarer å kvitte seg med nok varme.

Men jeg legger merke til noe her... Abit PE6-II kortet mitt kjører IO på 3.3 volt, men smartdoctor varier mellom 3.1volt og 3.2volt på agpkortet, må vel sette opp IO spenningen litt tenker jeg.

Sikkert derfor jeg ikke får klokket så mye, men har allerede høy temp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...