Elwiz Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Er ikke dette ett ganske godt tilbud? Netshop Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 15% under prisen til komplett. (650/120 = ca 5,45 kr pr gigabyte) Men 160gigabyte m/8MB er billigere pr gigabyte ( 800 / 160 = 5 kr pr gigabyte). Så tja..ville nok kjøpt 160gigabyte jeg da Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 et lite søk i prisguiden tilsier at man sparer over 100kr på det. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jo, helt greit det der hvis du vil ha en passe stor harddisk uten at bråk/lyd betyr all verden. Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jo, helt greit det der hvis du vil ha en passe stor harddisk uten at bråk/lyd betyr all verden. hva babbler du om?? de bråker jo knapt!! du legger ikke merke til det før du slår av ALLE viftene du skulle ha! stømforsyningen støyer nok mer en harddisken der.. jeg har en slik selv og hører nesten ingenting.. bare lav summing når den kopierer noe til disken! men det er jo overlevlig! Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 hva babbler du om?? de bråker jo knapt!! du legger ikke merke til det før du slår av ALLE viftene du skulle ha! stømforsyningen støyer nok mer en harddisken der.. jeg har en slik selv og hører nesten ingenting.. bare lav summing når den kopierer noe til disken! men det er jo overlevlig! Jeg hører den godt. Hva som er plagsom lyd varierer fra person til person. Lenke til kommentar
Skello Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Samme her. Eg hørt dei eg hadde så godt av eg måtte ta dei utav maskina og hive dei på loftet. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hei, Du kan sammenligne priser her i Prisguiden. Ser ut til ITButikken er en krone billigere på den disken. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Har selv en IDE disk av samme merke, og plages ikke av lyden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå