Norseman1968 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Er det noen som har prøvd denne. Den er jo billig og ser bra ut på papiret. Komplett 512 mb minne Radio Opptak minnekortinngang Oled skjerm Lenke til kommentar
Howdy Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg lurer i grunnen på det samme. Skulle gjerne ha sett en test av den. Komplett hadde en 512 utgaven på weekend tilbud i helga, så jeg slo til og kjøpte en. Den har jo ekstremt god spesifikasjon. Håper virkelig at den er bra. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Har du fått den? I såfall, hva synes du? Vurderer å kjøpe en slik en med 128MB til min datter, barn og CD-plater er ikke alltid en god kombinasjon (selvom hun er rimelig påpasselig med det). Det jeg likte med denne var muligheten til SD/MMC kort, slik at man kan utvide minnet etter hvert. Lenke til kommentar
oyvindha Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg har nylig kjøpt denne spilleren.. Det er liker best med den er muligheten til å bruke minne kort. Sammenlignet lydkvalitet med en iriver spiller har nok ikke denne mye å stille opp med.. Men bruker man rock på eq så er lyden helt ok.. til å være et "noname" produkt synes jeg spilleren er bra.. Hvis du leser test artikelen om denne spilleren på hardware.no så sier den det meste av hva du kan forvente å få.. selv om jeg trodde lydkvaliteten skulle være værre en det den egentlig er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå