Gå til innhold

Legg inn erfaringer/ diskuter 3D Mark 05


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Jeg har testet mitt system på "3Dmark 05", men på det jeg tror er siste sektion så henger systemet seg , eller blir veldig dårlig...ligger da på 1-2 fps.

 

Mitt system er:

 

Abit aa8 "3rd eye" lga 775 , 3,2ghz Prescott lga 775 , ddr2 pc5400 , x800xt connect3d , 2x 80gb wd i "striped" raid.

 

Er det noen som har svar på dette, jeg installerte faktisk grafikk driverene beta 8,07 fra ati idag. og oppdaterte hovedkortes drivere.

 

? :cry:

Lenke til kommentar

Hadde vært kult om vi kunne fått til noe lignende det de har gjort på Tweak.dk

 

http://www.tweak.dk/3dmark05/index.php

 

Så slipper man å lete så jævli for å se hvem som ligger på f.eks topp 5

 

Bare en tanke. Over til hva jeg synes om 3DMark05. Synes grafikken var skikkelig kul. ATi viser skikkelig styrke her, men må si jeg er litt skeptisk til den nye driveren deres. Synes det virker som en veldig stor boost å få med en driver. Ja ja, kan bli morro å se fremover den første mnd. Da blir det nok sluppet mange drivere, både fra NVidia å ATI.

Lenke til kommentar

Den Benchmark seksjonen de har på Tweak.dk er genial.

Har vært foreslått her flere ganger om det kan lages noe lignende på overklokking.no.

De burde også hatt seksjoner for SuperPI+++

 

Når det gjelder ytelsen ATi vs. nVidia i 3DMark05, så har vel ATi inngått avtale med Futuremark? Så de har sikkert hatt god tid til å opptimalisere driverene.

Tar nok ikke så lang tid før nVidia kommer med nye drivere som gir et kraftig boost, det vil vi nok ikke se fra ATi sin side.

Lenke til kommentar

Fancy grafikk i 3DMark05.

 

Kjørte testene et par ganger , så sletta jeg det igjen.

 

Merker meg at Futuremark begynner å bli litt grådige. Nå får man bare kjørt noen få av benchmarktestene, hvis man vil kjøre alle, må man betale. I '03 fikk man iallefall kjørt alt sammen. Ja, jeg skjønner at Futuremark er en bedrift og skal tjene penger som alle andre, men personlig gidder jeg ikke betale for et benchmarkprogram. :ermm:

Lenke til kommentar
Den Benchmark seksjonen de har på Tweak.dk er genial.

Har vært foreslått her flere ganger om det kan lages noe lignende på overklokking.no.

De burde også hatt seksjoner for SuperPI+++

 

Når det gjelder ytelsen ATi vs. nVidia i 3DMark05, så har vel ATi inngått avtale med Futuremark? Så de har sikkert hatt god tid til å opptimalisere driverene.

Tar nok ikke så lang tid før nVidia kommer med nye drivere som gir et kraftig boost, det vil vi nok ikke se fra ATi sin side.

Helt enig. Geniale benchmark seksjoner på den siden. Skulle tro de kunne få til noe lignende her også. Men det er klart, om de gidder er en annen ting.

 

Enig i det du sier om ATi vs Nvidia også. La oss gi begge produsentene en mnd før vi avgir en vinner.

Lenke til kommentar

Ser at høyeste score på orbèn er 7777 pr i dag , om noen lurer .

 

Så en annen ting , legg til link til res i 3D mark 05 posten så sliper det å bli diskusjoner/krangel om res og så diskuterer vi løsninger/problemer her .

Dette fordi det da blir litt mer oversiktlig i selve bencmark posten , Takker ;)

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...