Remind Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hei! Jeg har nettop kjøpt meg en digital kaviar 200 gb 8mb, men jeg har noen problemer med å installere. Jeg har fra før kjøpet, fått denne meldinga under oppstart: "cannot boot from atapi cd-rom" men fikk likevel å starte. Dette fikk jeg ikke til etter monteringen av hard-disken. Jeg dro ut ledningene til dvd-rommmen min å satte hard-disken til disse. Nå fikk jeg starta opp men ikonet til den nye stasjonen har ikke kommet opp. Det gamle av dvd'n ligger der fortsatt. Noen som kan hjelpe? Hva er forresten en "dynamic disc"? På forhånd takk Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Du må går inn i "diskbehandling"/"disk management" og partisjonere og formatere disken først. Jeg ville ikke brukt "dynamic disc" siden det vil bli svært vanskelig å gjenopprette data fra den hvis det blir noen problemer. Du kan alltids velge "dynamic disc" i ettertid uten å slette det som ligger på disken. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 kontroll panel>administrative verktøy>datamaskin behandling>>diskbehandling du må intialere den nye disken og deretter formatere den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå