<BøNilzen> Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Har dere hørt det? ACDC kommer med nytt album sent 2004/tidlig 2005 og reiser på turne' etterpå!!!! Fy søren som jeg gleder meg. Noen andre ACDC fans på forumet eller? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Dæven! Kommer de til Norge? Fy søren, den plata skal jeg ha! Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 stiligt.. ac/dc er tøfft det:) Har du en dato på når albummet kommer? Lenke til kommentar
Play_man Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Tror det albumet blir bra!!! De har jo sinnsykt mye god musikk... Lenke til kommentar
herpel Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Er ikke de gutta gått i graven enda....? Kan bli morro å høre hva de hoster opp nå, for de gode gamle skivene er jo festlige å sette igang på vors enda. Dirty Deeds er en höydare! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Dette gleder jeg meg virkelig til Noen som vet hvor de skal opptre? Og forresten, hvor har du fått dnene informasjonen ifra? Url? Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Hmm.. Jeg leste det på messageboardet på acdcrocks.com. Jeg vil jo tro de kom til Norge, da de spilte i Oslo på Stiff Upper Lip-turneen i 2000/2001. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Å, det blir vel det samme albumet som de har gitt ut om og om igjen de siste 25 årene. Med nye tekster. Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Se her foressten. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Å, det blir vel det samme albumet som de har gitt ut om og om igjen de siste 25 årene. Med nye tekster. Med andre ord, døds kult Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Å gud. De skal jeg se! Håper de tar litt jailbreak da Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 9. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2004 det kommer sikkert til å bli et konge album! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå