Evil_Hail Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Får snart firstmile adsl og da følger router med, så den kabla delen av nettverket er i boks. Det jeg lurte på er om det er mulig å bruke en liten linux boks med et trådløst nettverkskort som et trådløst aksesspunkt slik at husets laptop kan bruke det trådløse nettet? Lenke til kommentar
henrikw Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 etter et søk på freshmeat.net: http://www.wifi.com.ar/english/cdrouter.html Lenke til kommentar
Evil_Hail Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Så bra ut. Trenger visst ikke hd engang, så her er det bare å grave frem noe skikkelig gammalt skrap og teste Men det ser dessverre ikke ut som om det er noe særlig støtte for å kontrollere hvem som får tilgang til det trådløse nettverket, men det finner jeg vel ut av. Nå vet jeg ihvertfall at det skal kunne gå Noen som vet om noen andre programmer så kom med dem! Lenke til kommentar
Evil_Hail Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Hadde egentlig også tenkt å fyre opp psybnc på boksen, så er det noen som vet om noe lignende som kan kjøres fra hdd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå