Gå til innhold

Reserve batterier digital/video

Anbefalte innlegg

Hei....

Er det noen som har erfaring i hvor lett eller evnt. vaskelig, det er å skaffe reserve batterier til de forskjellige digital/videokameraene som er på markedet ?

Hver gang det kommer nye modeller så forandres ofte også batteriene, så da kan man jo lure på om nye batterier alltid er så lett å få tak i ....

Bukken

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo.

Som det blir nevnt ovenfor her så er det litt tilbud og etterspørsel som styrer dette. Men som en generell regel tror jeg man kan si at det som det selges mest av er det som det også vil være størst etterspørsel etter. Derav følger at merker som selger mange apparater, Canon, Sony, Nikon, og Olympus for eksempel vil være rimelig trygge. Dette kan man sjekke ved å søke på batteriene man er interessert i og se hvor mange "piratversjoner" som finnes. Dette gir etter min mening en god indikasjon på sannsynlig tilgjengelighet i fremtiden.

På den annen side, om 10 år, hvem er det da som vil bruke dagens digitalkameraer...? :yes:

REGS

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Litt sent ute og kanskje LITT utafor topic, men om du skal kjøpe reservebatterier til ditt digitalkamera, prøv:

Sterlingtek.com

Ingen slår de på pris eller service. Kjøpte et uoriginalt bateri til mitt IXUS 400 for 6mnd siden. Dette har hele tiden hatt betydelig ebdre kapasitet enn det medfølgende originalbatteriet og så kostet det 1/3 av prisen. hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...