Bear^ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Har kjøpt Hitman contracts fra gamesmix for 188 spenn (frakt ink). Men når jeg har spillet på High detalje grad på alt hakker det sinnsykt. Doom 3 på den andre siden kjører jeg på High på alt og det hakker ikke i det hele tatt. Er Doom 3 grafisk lettere enn Hitman contracts? Eller er det en annen logsik forklaring på saken. Har følgende spes: Intel P4 2,9 Ghz CPU 512 MB RAM Geforce FX 5600 m/ 256 MB ram Skal innvestere i et bedre skjermkort senere men ser ikke hvorfor Hitman Contracts skal hakke når ikke Doom 3 gjøre det. Skjønner ingen ting jeg Endret 29. september 2004 av Bear^ Lenke til kommentar
cockmyrifle Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Høres vel heller ut som et driver- eller konfigurasjonsproblem dette... Hos meg går ihvertfall Contracts bedre, har du hentet ned siste patch til spillet? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Hm, nei, fikk det først i dag så har bare testa det ut, kan ikke vente når det kommer til Hitman. Må prøve å laste ned den siste patchen til Hitman, off to google Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Noen som har den 1,74 patchen til Hitman contracts som kan legge den ut som vedlegg? Fant den, men får bare opp at "dokumentet innholder ingen data". Linken går til FTPn til Eidos. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg hadde litt problem med at musepekeren hakket på på tittelskjermen, men i spillet gikk det helt fint. Lenke til kommentar
cockmyrifle Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Noen som har den 1,74 patchen til Hitman contracts som kan legge den ut som vedlegg? Fant den, men får bare opp at "dokumentet innholder ingen data". Linken går til FTPn til Eidos. Den er på fileplanet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Noen som har den 1,74 patchen til Hitman contracts som kan legge den ut som vedlegg? Fant den, men får bare opp at "dokumentet innholder ingen data". Linken går til FTPn til Eidos. Den er på fileplanet. 20 mins vente tid, på min stakkars ISDN linje. Jeg som ikke sitter på internett i over 20 min om gangen Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 vist du ikkje har fått lasta ned patchen, så finn du den her: http://www.gamershell.com/download_5695.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå