bernini Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Hei Vet ikke om dette er software eller hardware problem, holder en knapp på hardware, men vet ikke hvilken, poster derfor i denne kategorien. Da jeg skulle slå på pcen til mine foreldre i dag, kom det en blåskjerm ca. midt i windows oppstarten. Blåskjermen lyder som følger: Registry_Error , 0x000000051 (vet ikke om det er rett antall nuller). Søkte i hjelpedatabasen i windows, der stod det bare om feilmeldingen i windows 2000. Så søkte jeg på google og fant ut at det var feil i registeret. Prøvde derfor å reparere windowsinstallasjonen. Desverre kom den samme blåskjermen tilbake i slutten av repareringen. Deretter søkte jeg litt her på forumet, fant en som hadde hatt samme problem, han løste det ved å skifte ram. Tok derfor en rambrikke fra min egen pc, men problemet vedvarte. Har ikke mulighet å sjekke cpu eller harddisk, noen som tror det kan være noen av disse? Eller vet noen hva som er feil? Speccs: XP2500 Barton Segate barracuda 7200.7 40GB 256 mb Geil Value PC2700 Windows XP Pro Norsk Takker for alle svar. - gordito Endret 13. oktober 2004 av gordito Lenke til kommentar
bernini Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) LØST: Det var den forbannete harddisken. 2. harddisken denne pcen dreper. Merkelig.. Endret 13. oktober 2004 av gordito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå