daggerfall Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Etter å ha formatert, med god hjelp fra forumet , så vill ikke lenger paint lagre i .jpg filer. Det eneste som funker er .bmp... Er det noen som vet hvordan dette problemet kan løses? Er jævelig kedelig siden små bilder er esensielt når det skal legges ut på nette osv. Hjelp Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Tror du må legge inn et program som har jpg filteret i seg.. F.eks. Paintshop pro eller et annet bildeprogram som støtter jpeg. Lenke til kommentar
daggerfall Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Høres rart ut, men kan være. Får prøve.. hadde en demo av Paintshop inne for noen år siden. Jeg har adobe photoshop da.. Lenke til kommentar
daggerfall Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Innstalerte Paintshop... der kan jeg lagre .jpg Kan fortsatt ikke lagre jp i paint, som jeg var veldig godt vandt med, men ejg skal vell overleve... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg har funnet ut at du først må lagre det som BMP, da vil det plutselig bli mulig å lagre det som jpg. Uansett, JPG-kvaliteten til Mspaint er svært dårlig, så det anbefales ikke... Lenke til kommentar
daggerfall Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Paint vill ikke en gang åpne jpg filer.. tror jeg får ta meg en tur på micro$oft sin hjemmeside og se om det er mulig å laste ned ny paint eller noe... Kvaliteten er levelig, men den måten jeg må gjøre det på nå er også brukbar. Tar bare litt mer tid. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Det var da rart. fungerer helt perfekt her. åssen OS har du??? Edit: Skriveleif og skriveper Endret 30. september 2004 av PepsiCo Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 last ned irfan view. Gratis og støtter en drøss av bildeformater, dvs. du kan konvertere fra et hvilket som helst bildeformat til et annet. Dessuten er den liten og rask. Jeg personlig kan ikke bruke en datamaskin i over en time uten at jeg må installere dette programmet. Lenke til kommentar
daggerfall Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Jeg har win98SE... Det som er rart er at jeg kunne åpne og lagre .jpg før jeg formaterte :!: Ifran view var egentlig rimelig praktisk... slipper å miste informasjon fra e-post og slikt når jeg åpner i et upassende vindu i explorer. Jeg tror jeg på gi opp min gamle metode... bilde i fotoshop, printceen av hele skjærmen, og paste inn i paint, klippe ut bilde, og lagre bilde på ca 25kb Endret 1. oktober 2004 av daggerfall Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Bruk heller Photofiltre, det er både gratis og mye bedre enn paint! XenZor Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg mener det er en for ikke så lenge siden med det samme problemet i Win 2K...Rare greier.. Søk på google eller i Microsoft Knowledge Base. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har win98SE...Det som er rart er at jeg kunne åpne og lagre .jpg før jeg formaterte :!: Paint i 98 har vel aldri kunnet lagre i .jpg? mulig du har lagt inn en plugin eller noe. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Bruk heller Photofiltre, det er både gratis og mye bedre enn paint! XenZor Jeg vil fremdeles si IrfanVIew, enkelt, men kraftig, og ikke minst rask! Skal du drive med litt mer avansert bildemanipulering, så er the GIMP programmet du bør utforske littegrann Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Prøv med service pack 1 og 2 Lenke til kommentar
visionize Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det enkleste ville vært å bare laste ned en screen-dumper.. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Prøv med service pack 1 og 2 Såvidt jeg vet har det ikke kommet noen servicepacker til 98. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Nei da så. Du får opppgradere til xp da. har en 10gb 447mhz med xp. går greit det Endret 1. oktober 2004 av PepsiCo Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) *slettet* Endret 2. oktober 2004 av PepsiCo Lenke til kommentar
daggerfall Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Klarer meg bra, har funnet en god metode når det gjelder tilkutting av biler. klippe til i paint og lime in i paintshop... Xp er ikke så aktuelt siden da kan jeg ikke spille yndlings spillet, og det eneste spille jeg spiller: Daggerfall :!: Klarer meg bra selv om det hadde vert praktisk å kunne på opp jpg i paint. Det rare er at det gikk før jeg formaterte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå