stoffix Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 det har begynt å bli en debatt om å fjerne komentarer i worklogs eller finne på en annen løsning for å gjøre det lettere å navigere i en worklog her. jeg har kommet med et forslag i den tråden som det virker som at vil være veldig grei, samt at det virker som de fleste liker den løsningnen... I quote myself: QUOTE jeg her en flott idè...vi foranderer litt på scriptet i worklogs seksjonen , slik at når trådstarter skriver et nytt inlegg, så kan han bare huke av i en boks for at dette inlegget er en update, og så kommer det på slutten av det første inlegget linker som f.eks. heter update1, update 2 osv osv, slik at man bare kan klikke der for å komme til updaten, så kan man fortsette å ha det slik det er nå, untatt at linker til update kommer "nesten" automatisk... hva med å faktisk gjøre det slik, det burde vel ikke være så vanskelig heller? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jo, jeg tror nok det er rimlig vanskelig, teknisk sett, å gjennomføre. I tillegg kommer IPB v2.0 snart ut (Visstnok sant også denne gangen ) så da er det kjedelig å måtte starte fra scratch igjen med nytt script da Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 vel, kan det integreres i det nie forumet da? da vil det ikke være helt uten nytte heller... dette er jo ikke snakk om å forandre på de allerede eksisterende workloggende, bare å legge til en funksjon for trådstarter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg