hattis Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Kjøpte en CL56 fra whitebox i april. Har egentlig vært meget fornøyd med denne. Men for 1 mnd siden lukket jeg den på vanlig måte, og når jeg åpnet den igjen var det en buet stripe over hele skjermen. JEg hadde ikke mistet maskinen i gulvet, eller hatt noe mellom skjermen og tastaturet. Jeg tror det har kommet av at skjermen ikke har vært stiv nok, eller at det har vært en svakhet i skjermen. Whitebox er naturligvis avholdende og sier at dette ikke går på garantien, siden skjemen har fysiske skader. Har noen andre opplevd tilsvarende med andre maskiner? Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Hadde en Acer TM 800x som fekk riper i skjermen også... Hadde behandla den forsiktig, og transportert den lite. Du bør bruke minimum eit papir i mellom tastatur og skjerm. Forstår det slik at du ikkje bruker dette... (Sitat: "hadde ikke (...) hatt noe mellom skjermen og tastaturet") Endret 29. september 2004 av BA1 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Det skal da vitterlig ikke være nødvendig å bruke papir eller lignende i mellom skjermen og tastaturet da.. Lenke til kommentar
hattis Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Har hatt endel bærbare, og har aldri vist at man trenger noe mellom tastaturet og skjermen. Men på meg kan det virke som om at den ikke har tålt at jeg har lukket lokket. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Det du kan sjekke er om de 4 putene som er i hvert hjørne på skjermen er der ennå.. for er ikke de der så kan jo presset i mot tastaturet bli for stort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå