Knudix Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Har fulgt kodemetoden i tutorialen til epleweb.tk, men når jeg er ferdig med det meste går borderen til framen helt til høyrekanten... Har dette som css kode: #frame { width:800 px; margin-right:auto; margin-left:auto; margin-top:15px; padding:0px; text-align:left; background:#FFFFFF; border: 1px solid black; } Noen som kan si meg hvorfor den ikke bare holder seg til de 800px"ene" slik som framen er? Edit: det at den skal midtstille seg funker ikke heller... Endret 29. september 2004 av Knudix Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Edit: det at den skal midtstille seg funker ikke heller... Bruker du IE5? I så fall må du legge til følgende i CSS'en: body { text-align:center; } Hva mener du med at borderen går helt til høyrekanten egentlig? Uansett, koden du har der er det, så vidt jeg kan se, ingenting i veien med, så kan vi få se et eksempel? EDIT: Lurer på om mellomrommet mellom "800" og "px" kan ha noe å si, jeg Prøv å fjern det. Endret 29. september 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Det var det lille mellomrommet Takker for rask hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå